Gå til innhold

Nå orker jeg snart ikke mer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, syteinnlegg.

Har vært alene siden jeg ble gravid, det var ikke helt greit for kjæresten min det. Var ikke planlagt, men at han skulle ta den utveien ante jeg ikke. Er nå 8 år siden. Har datet litt, men det går aldri i lengden. Er så ensom og så ufattelig lei av å være singel! Er 32 år, barnet mitt er 8. Har hatt god hjelp fra foreldrene mine, og faren har barnet annenhver helg, så jeg kommer meg litt ut. Men fritiden min er bortkastet. Har ingen å være med på fritiden.

Alle vennene mine er godt etablerte med sine familier eller kjærester. En etter en av de single venninnene mine finner kjærligheten. Får jeg invitasjon til et bryllup til nå så spyr jeg. Jeg er så klart glad på deres vegne, men samtidig så vondt

Alle sier, det kommer når du minst venter det, eller du har jo ihvertfall ***(barnet). Og ja, jeg er uendelig takknemlig for det, men det kan jo ikke sammenlignes. Jeg ønsker en familie! Jeg ønsker en kjæreste, en mann, en som setter pris på meg og er glad i meg, en som tar på meg, en som jeg kan snakke med om kvelden når barnet har lagt seg, en som kan ta oppvasken for en gangs skyld, en som kan dra på ferie med meg istedet for at jeg sitter hjemme alene i to uker når barnet er borte, en som ser meg, en som vil ha barn med meg, en som gjør meg lykkelig.

For jeg er så ulykkelig sånn jeg har det nå. Og det er vondt.

Anonymous poster hash: 43c5c...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste - det er flere av oss.

Klem

Anonymous poster hash: 24681...e1e
Gjest lillehi
Skrevet

Skjønner dessverre alt for godt hvordan du har det😔 god klem💕

Skrevet

Www.eneståendefamilier.no

Fyll fritiden med aktiviteter for barn med andre voksne i samme situasjon. Det er mange som er alene med barn. Hvis man fyller dagen med sosiale aktiviteter, har man ikke behov for mer på kvelden når ungene er lagt. Da er det deilig å være alene!

Skrevet

Det høres veldig leit ut å ha det sånn. Men jeg lurer på om du har litt feil fokus, selv om jeg skjønner at det er viktig for deg å ha noen i livet ditt, det er det jo for alle.

Men når du sier at fritida di er 'bortkasta' fordi det ikke er en mann i bildet, og at du sitter aleine hjemme i to uker fordi barnet ditt ikke er hjemme, tenker jeg at du kanskje skal prøve å fokusere litt mer på å skaffe deg et innhold i livet ditt utover det å ha en mann?

Jeg tenker bare det, at om du engasjerer deg i noe som du er interessert i. så blir du kanskje en person som virker mer interessant, og så dukker det kanskje opp en mann med de samme interessene osv.... vinn-vinn, m.a.o.

Vil forresten også anbefale nettdating, om ikke annet så for å få opp selvfølelsen noen hakk.

Skrevet

Fyll fritiden med aktiviteter for barn med andre voksne i samme situasjon. Det er mange som er alene med barn. Hvis man fyller dagen med sosiale aktiviteter, har man ikke behov for mer på kvelden når ungene er lagt. Da er det deilig å være alene!

Er nok ikke helt enig med deg her. Behovet for nærhet,trygghet og kjærlighet. Pluss savnet etter alt annet som hører med det å ha en partner,dekkes ikke opp av å være sosial med andre på en sånn måte.

Har ikke sett på siden du linker til men det er vel en arena for å være sosial med barna. Og ikke voksen kontakt uten barn.

Anonymous poster hash: 8f324...6dc

Skrevet

Er nok ikke helt enig med deg her. Behovet for nærhet,trygghet og kjærlighet. Pluss savnet etter alt annet som hører med det å ha en partner,dekkes ikke opp av å være sosial med andre på en sånn måte.

Har ikke sett på siden du linker til men det er vel en arena for å være sosial med barna. Og ikke voksen kontakt uten barn.Anonymous poster hash: 8f324...6dc

Enig i det. Men kan jo være en fin arena å treffe andre single pappaer på, kanskje?

Skrevet

Det høres veldig leit ut å ha det sånn. Men jeg lurer på om du har litt feil fokus, selv om jeg skjønner at det er viktig for deg å ha noen i livet ditt, det er det jo for alle.

Men når du sier at fritida di er 'bortkasta' fordi det ikke er en mann i bildet, og at du sitter aleine hjemme i to uker fordi barnet ditt ikke er hjemme, tenker jeg at du kanskje skal prøve å fokusere litt mer på å skaffe deg et innhold i livet ditt utover det å ha en mann?

Jeg tenker bare det, at om du engasjerer deg i noe som du er interessert i. så blir du kanskje en person som virker mer interessant, og så dukker det kanskje opp en mann med de samme interessene osv.... vinn-vinn, m.a.o.

Vil forresten også anbefale nettdating, om ikke annet så for å få opp selvfølelsen noen hakk.

Nettdating har jeg vært av og på i mange år. Jeg har ikke mulighet til å bli med på noe annet for jeg har ingen avlastning utenom annenhver helg. Skulle gjerne gjort noe som gjorde meg mer interessant, men alt går til barnet mitt. Gjør det med glede, men jeg er ensom. Blir ikke invitert av venner, enten er det for par, eller så regner de bare med at jeg ikke kan/vil. Er på byen en gang i halvåret, og det er jo bare trist å være på byen.har sjekket ut ulike tilbud om kurs og annet, det eneste jeg finner er trening. Jeg kan betale barnevakt, men det må jo begrenses det også. Kjenner jeg bare begynner å bli deprimert og lei av å vente.

Mener selv jeg virkelig prøver å få ting til å skje. Spurte allerede i vår om noen av vennene mine som er single ville være med på en tur i sommer eller høst, langhelg eller en uke. Ingen har svart, ingen kan. HI

Skrevet

Jeg ble også dumpet da jeg var gravid

Har aldri bodd med en mann er 34 år!

Vet hvordan du har det!

Man går LEI!!!

Anonymous poster hash: 703f2...aa6

Skrevet

Jeg ble også dumpet da jeg var gravid

Har aldri bodd med en mann er 34 år!

Vet hvordan du har det!

Man går LEI!!!

Anonymous poster hash: 703f2...aa6

Ja. Sammen her. Har aldri bodd med en mann. Nå er det sånn at jeg begynner å føle meg dum i ulike settinger. Er liksom aldri god nok. HI

Skrevet

Men hvorfor kan du ikke dra på turer alene da? Man MÅ ikke reise sammen med noen. Jeg er gift, men i sommer reiste jeg på en liten tur helt alene likevel - deilig!!! Og hvem vet, kanskje du får en kjekk, singel sidekamerat i flyet?? ;-)

Anonymous poster hash: 3392b...3ea
Skrevet

Har prøvd. Føler meg bare enda mer dum og ensom da. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...