Gå til innhold

Nå flytte sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 9 mnd. Jeg kunne tenkt meg å flytte sammen etter jul. Han mener neste høst. Virker som jeg har mer "iver" etter å flytte sammen.

Er så lei av å bo hos han og hos meg, pendle rundt. Vi har jo begge egne barn.

Hva er vanlig?

Begge er sikre på at dette er den store kjærligheten, vi har begge barn og vært gifte før.

Anonymous poster hash: fb8b1...e76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal flytte til min bydel, da jeg har hovedomsorg for mine barn, og kan ikke ta de ut av skolen. :) Jeg skulle ønske vi kunne flyttet sammen nå <3

Skrevet

Han er fornuftig, du er ikke. Tenk på ungene. Relax!

Anonymous poster hash: ff568...7a9
Skrevet

Han virker mye mer fornuftig enn deg

Anonymous poster hash: 3bff6...0a5

Skrevet

haha, vi ventet da 5 mnd før ungene ble kjent med hverandre. Er fornuftig jeg også, men litt ivrig ja, vil gjerne være sammen med han hele tiden.

Han har sagt han gleder seg til vi skal flytte sammen, men så for seg neste høst....siste del av neste halvår, helt ok det altså, men hadde gjerne flyttet sammen før...................

HI

Skrevet

Må vel ikke vente i over ett år vel??

Etter nyttår har de jo vært sammen i 13-14mnd.. Syns det er passe jeg da, at dere har ventet passe lenge mtp barna :)

Anonymous poster hash: b4a6f...ad7

Skrevet

Må vel ikke vente i over ett år vel??

Etter nyttår har de jo vært sammen i 13-14mnd.. Syns det er passe jeg da, at dere har ventet passe lenge mtp barna :)

Synes egentlig jeg også, meeen blir nok uansett ikke akkurat når vi ønsker. Hus må selges osv, men kunne gjerne begynt prosessen etter nyttår:)

HI

Skrevet

haha, vi ventet da 5 mnd før ungene ble kjent med hverandre. Er fornuftig jeg også, men litt ivrig ja, vil gjerne være sammen med han hele tiden.

Han har sagt han gleder seg til vi skal flytte sammen, men så for seg neste høst....siste del av neste halvår, helt ok det altså, men hadde gjerne flyttet sammen før...................

HI

Meg, meg meg...

Anonymous poster hash: ff568...7a9

Skrevet

Hvis dere begynner prosessen på nyåret, så vil dere likevel ikke være skikkelige samboere før noen måneder etter, sånt tar jo endel tid. Lenge å vente nærmere 2år før man begynner å leve hverdagen med hverandre synes jeg..

Skrevet

Vi ventet til vi hadde Vært sammen i 2 år. Syns det var helt passe. Da flytter han inn til meg og datteren min som da var 4.5 år.

Nå har vi Vært sammen i snart 7 år og har endelig kjøpt hus sammen :) skjønner ikke hva du stresser med. Dere er vel ment til å Være sammen resten av livet så da har dere vel god tid:) mange år på å bo sammen da.

Anonymous poster hash: 25420...042

Skrevet

Vi ventet til vi hadde Vært sammen i 2 år. Syns det var helt passe. Da flytter han inn til meg og datteren min som da var 4.5 år.

Nå har vi Vært sammen i snart 7 år og har endelig kjøpt hus sammen :) skjønner ikke hva du stresser med. Dere er vel ment til å Være sammen resten av livet så da har dere vel god tid:) mange år på å bo sammen da.

Anonymous poster hash: 25420...042

Det er sant. Er jo bare 10 mnd siden jeg kjøpte mitt første hus alene så kjekt å bo her også, og vi har jo god tid sånn sett. Er bare vanskelig når man elsker hverandre å bo fra hverandre mye i ukedagene pga forskjellige bydeler og forskjellige barnehager + skoler så da blir det stress å pendle. Er ganske utolmodig av meg, får bare vente til sommeren nærmer seg. Planen er å selge hans hus og så flytter han inn her, så kjøper vi noe sammen etter hvert:)

Skrevet

Vi kommer til å være sammen i nærmere tre år før vi flytter sammen. Selvsagt lengter jeg etter å bo sammen iblant, men samtidig syns jeg det er veldig greit å vente også. Det er mange involverte parter med barn her og der. Og selvom de gjerne vil bo sammen så krever det endel av oss voksne både i en flytteprosessen og når vi bor sammen.

Skrevet

Hvor ofte er dere sammen da? Overnatter? Skulle ønsket vi bodde nærmere. Bor 20 min fra hverandre med bil. Går ikke an å overnatte når det er så mye rush om morningene..og alle går på forskj skoler og bhg.

Skrevet

Hvor ofte er dere sammen da? Overnatter? Skulle ønsket vi bodde nærmere. Bor 20 min fra hverandre med bil. Går ikke an å overnatte når det er så mye rush om morningene..og alle går på forskj skoler og bhg.

Vi bor også ca 20 min unna hverandre og er ikke sammen i hverdagen når begge har barna. Det går ikke. Både pga plassmangel og mye stress før skole/ jobb samt reisevei. Men vi begge jobber turnus, så vi får til å treffes ca tre ganger i løpet av uka på det minste. Oftest flere dager altså. Hver gang jeg ikke har barna mine bor jeg hos han. Da jobber jeg som regel helg eller kveld, men vi sees jo. Han er litt mindre hos meg, for han er hos meg kun om jeg er der. Hjemmet mitt er ikke hans hjem på samme måte som hans er mitt hjem...

Ellers treffes vi med barna så ofte det går utenom hverdagen. Og det kan fort gå uker mellom hver gang barna treffer hverandre dessverre.

Skrevet

De gangene jeg lengter som mest etter et ordentlig liv sammen, prøver jeg å tenke på at vi vil jo leve sammen resten av livet. Og da er ikke ett eller tre år fra eller til med å bo sammen så veldig mye. I den store sammenhengen er de årene små. Og kanskje er det større sjanse for at vi når målet vårt, om vi tar ting med ro og venter litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...