Gå til innhold

Dere som har 50/50 samvær...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er barna, hvordan fungerer det i praksis og hvordan gjør dere det rent praktisk? :P

 

Anonymous poster hash: 01148...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kronglete setning, men håper dere skjønner hva jeg mener.. ;)

 

Anonymous poster hash: 01148...399

Skrevet

Våre er 8 og 10. Vi bytter på fredagene, slik at de reiser på skolen fra den ene, og kommer hjem til den andre etter skolen. Vi har ikke holdt på et år enda, men det ser tilsynelatende ut til å fungere greit. Feriene har vi i utganspunktet latt følge ordinær turnus, men litt tilpassa jobber og hva som skjer. Vinterferien var min f.eks, men første delen var de med mine foreldre på tur, og siste delen besøkte de hans foreldre fordi søskenbarna deres også var der.

 

Vanlige klær har de i begge hjem, regntøy, støvler og vintertøy må de ta med mellom hjemmene.

Skrevet

Våre er 8 og 10. Vi bytter på fredagene, slik at de reiser på skolen fra den ene, og kommer hjem til den andre etter skolen. Vi har ikke holdt på et år enda, men det ser tilsynelatende ut til å fungere greit. Feriene har vi i utganspunktet latt følge ordinær turnus, men litt tilpassa jobber og hva som skjer. Vinterferien var min f.eks, men første delen var de med mine foreldre på tur, og siste delen besøkte de hans foreldre fordi søskenbarna deres også var der.

 

Vanlige klær har de i begge hjem, regntøy, støvler og vintertøy må de ta med mellom hjemmene.

Takk for svar! :)

 

Anonymous poster hash: 01148...399

Skrevet

Noen som har denne ordningen med små barn? Min er 3 år... Hi

 

Anonymous poster hash: 01148...399

Skrevet

Min kjæreste har 50/50, de bytter hver mandag etter skole/barnehage. Fungerer bra det. 1 uke hver.



Anonymous poster hash: d8762...1e4
Skrevet

hvorfor kom det strek over? hm...uansett, hans barn er 3 og 8 år



Anonymous poster hash: d8762...1e4
Skrevet

Da eksen min og jeg gikk fra hverandre var sønnen vår 4 år, og vi hadde 50/50 ordning, og har det fortsatt. Nå er han forøvrig 7 år. Her er veksling på SFO hver mandag. Som hun ene nevnte lenger opp, så har vi også sett av vanlige klær hjemme hos begge, mens uteklær og dyre ting deler vi på. Like greit det det, for det er jo ingen vits å ha dobbel opp f.eks. ski, sykkel, fotballsko osv. Vi bor forøvrig i nærheten av hverandre, så ting er mer lettvint for våres del. Nå som gutten vår deltar i flere aktiviter i uka, istedenfor at den som har ungen skal stresse med middagslaging, lekser og kjøringen, har vi avtalt at den som ikke har ungen den uka kjører ungen hit og dit. Denne ordningen passer helt perfekt for oss. Deilig å kunne få rydde opp etter middag og utføre div husarbeid i mens guttungen er f.eks på fotballtrening ol., så kan jeg heller bruker tid til han når han kommer hjem. Når eksen har han, så er det jeg som henter og bringer han hit og dit :)

 

Anonymous poster hash: 589a2...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...