Gå til innhold

Like vond barnehagetilvenning med nummer to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det SÅ vondt om dagen. Minstemann skal tilvennes i barnehagen og han takler det veldig dårlig. Blir så trist på hans vegne. Han bli desperat om han tror jeg skal dra, og derfor drar jeg heller ikke. Er der med han for at han skal bli trygg, men føler meg motarbeidet av de som jobber i barnehagen. Et par stykker sier at siden jeg har mulighet til det kan vi ta oss GOD tid med tilvenningen slik som han trenger. Men resten vil helst ha meg hjem og la ungen hylgråte. Nå mens jeg har vært en del i barnehagen og observert er jeg ganske rystet over hvor triste og lei seg ettåringene i barnehagen er. De går og gråter med jevne mellomrom og leiter etter mamma og pappa. Tviler på de får den versjonen fra barnehagetantene når ungene blir hentet. 

Anonymous poster hash: db7a8...a46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner dette er vondt. Men, da jenta mi begynte i bhg i fjor høst (var 2,5 år), observerte jeg at mange av de nye og minste barna gråt en del. De søkte mye voksenkontakt og var nok endel lei seg. Men, etter en mnd så jeg de samme barna storfornøyd rundt i bhg :)

Det går seg til. Oppstarten er vanskelig for mange og det vil nok være en del gråt på de minste i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...