Gå til innhold

Noen som har peiling på grønn te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har grønn te å anbefale? Skal ikke inneholde sukker, som Liptob og Twinings sin gjør. Og helst ikke smake altfor bittert.

Hvordan tilbereder jeg den? Forstår det sånn at det anbefales å trekke av tebladene minst to ganger?

Anonymous poster hash: 32a82...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den med smak av peppermynte:)

Prøv deg frem til hvor sterk du liker den.

Teapigs har flere nydelige smaker, som lakrisrot og peppermynte. Den har kun de to ingrediensene i seg så den øker ikke blodsukker ;)

Skrevet

Grunnen til at grønn te ofte smaker bittert er fordi man bruker for varmt vann. Grønn te skal brygges på lavere temperatur, hiv en isbit opp i koppen før du har i teposen/teklypa :)

Skrevet (endret)

Jeg drikker mye grønn te. Anbefaler deg å gå på helsekost. Der har de bla en tepakke fra Pukka som inneholder 5 ulike typer grønn te. Da får du prøvd litt forskjellig. Personlig liker jeg best grønn te med mint eller med kanel.

Endret av Mamma4livet
Skrevet

Hehe, folk lot seg lure av sukkeravsløringen i grønn te fra de store tehusene. Det er minimalt med sukker i! Du blir ikke sukkerpåvirket av den teen..

Grønn te skal trekkes på rundt 90 grader ellers blir den svært bitter og du dreper næringsstoffene i bladene. Grønn te er slankende. Jeg drikker Lipton sin og kiloene flyr av.

Anonymous poster hash: 8b51d...a32

Skrevet

Hvis du er ute etter helseeffektene bør du prøve matcha...

Anonymous poster hash: 5ddd8...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...