Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 barn .... Det er sjelden jeg gråter av nyheter, men nå merker jeg det... det er som om de gjør aktiv handlig ut av det mest ondskapfulle de kan tenke seg. Hvem gjør sånt? Det er ikke mye menneskelighet igjen i disse folka. Tenk så grusomt hvis noen tok ungene våre . Det er ikke mye jeg kan gjøre, men jeg håper de blir stoppet. Selv er jeg kristen og vet at de vil få sin straff, de bør frykte Gud for det de gjør mot disse uskyldige menneskene. I bibelen står det dette, på Herrenes dag: Jeg krever jorden til regnskap for ondskapenog de lovløse for deres synd.Jeg gjør ende på de frekkes stolthetog slår ned voldsmenns hovmod. Jes 13,11 Det står i Bibelen at vi skal tilgi de som synder mot oss, og legge våre bekymringer i Guds hender. Gud er rettferdig og de ondskapsfulle folka der nede bør grue seg til den dagen de står foran Gud og skal svare for det de har gjort. Anonymous poster hash: d17d2...d57
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være. At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort! Anonymous poster hash: f19ad...b42
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være. At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort! Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt. Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være. At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort! Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Det er ateister som dreper også. Så da er alle ateister onde? Anonymous poster hash: e4269...dc9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Link til nyhetssaken? Anonymous poster hash: 8b510...082
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 All religion har vedstyggelighet, hvis man leser som en idiot. Jeg tror ikke på noe, men håper virkelig de jævlene havner i sitt egenskapte helvete. Anonymous poster hash: 8c2a4...43c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt. Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3
Gjest thricane Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt.Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Mener du at folk som driver terror og drap på uskyldige skal kunne påberope seg at de er troende? Støtter hun over her i at de ikke er annet enn hjernevaskede patetiske idioter. Dette er da et langt stykke fra å ikke handle som en selv gjør til terrorisme.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt.Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Mener du at folk som driver terror og drap på uskyldige skal kunne påberope seg at de er troende? Støtter hun over her i at de ikke er annet enn hjernevaskede patetiske idioter. Dette er da et langt stykke fra å ikke handle som en selv gjør til terrorisme. Hva som definerer en troende er ikke opp til deg eller meg å svare på. Det er nemlig like mange svar som mennesker på jorden. Anonymous poster hash: 8c568...2a3
Gjest thricane Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt.Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Mener du at folk som driver terror og drap på uskyldige skal kunne påberope seg at de er troende? Støtter hun over her i at de ikke er annet enn hjernevaskede patetiske idioter. Dette er da et langt stykke fra å ikke handle som en selv gjør til terrorisme. Hva som definerer en troende er ikke opp til deg eller meg å svare på. Det er nemlig like mange svar som mennesker på jorden. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Vel, enkelte ting er opplagt. Som for å drepe uskyldige barn. Eller synes du det er greit? For alle kan tro og tolke som de vil?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt.Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Mener du at folk som driver terror og drap på uskyldige skal kunne påberope seg at de er troende? Støtter hun over her i at de ikke er annet enn hjernevaskede patetiske idioter. Dette er da et langt stykke fra å ikke handle som en selv gjør til terrorisme. Hva som definerer en troende er ikke opp til deg eller meg å svare på. Det er nemlig like mange svar som mennesker på jorden. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Vel, enkelte ting er opplagt. Som for å drepe uskyldige barn. Eller synes du det er greit? For alle kan tro og tolke som de vil? Nei, det er ikke det jeg sier. Og det er heller ikke det jeg mener. Men religion er nå engang slik at folk VIL tolke den i voldelige retninger. Det er ikke å komme bort fra. Og de menneskene er ikke noe mer eller mindre troende enn dem som velger å være fredelige. Anonymous poster hash: 8c568...2a3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Måtte de bedritne små mannsgrisene brenne i et evig helvete når den tid kommer. Men at ingen utenfra i større grad bidrar til å gjøre kål på barbarene?! Anonymous poster hash: 7f9f1...e07
Lessismore Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor gjør ikke Irak noe selv? Hvordan kan Iraks regjering sitte og se på at noen av deres landsmenn dreper andre landsmenn? Hvordan kan de ignorere folkemord innenfor sine egne grenser? Jeg fatter det bare ikke!!
Gjest thricane Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 Jeg er muslim og er ganske sikker på at disse drittsekker havner i helvete! Leste også at de hadde begravd 500 mennesker, inkludert barn levende!! Herregud, tenk hvor grusomt det må være.At de kaller seg for muslimer er en skam! De er en gjeng med hjernevaskede patetiske idioter, måtte Allah straffe dem og la de brenne for alltid for alt det forferdelige de har gjort!Anonymous poster hash: f19ad...b42 Deres tro er like virkelig som din, og dere deler faktisk tro. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Spar deg for slikt.Det er ingen tro som rettferdiggjør dette. Anonymous poster hash: 07cd8...3c7 Det har jeg heller ikke sagt. Det er bare så dumt å høre på når folk sier "Han/Hun er ikke en ordentlig muslim/kristen/jøde/ateist" bare fordi man handler på en måte man selv ikke gjør. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Mener du at folk som driver terror og drap på uskyldige skal kunne påberope seg at de er troende? Støtter hun over her i at de ikke er annet enn hjernevaskede patetiske idioter. Dette er da et langt stykke fra å ikke handle som en selv gjør til terrorisme.Hva som definerer en troende er ikke opp til deg eller meg å svare på. Det er nemlig like mange svar som mennesker på jorden. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Vel, enkelte ting er opplagt. Som for å drepe uskyldige barn. Eller synes du det er greit? For alle kan tro og tolke som de vil? Nei, det er ikke det jeg sier. Og det er heller ikke det jeg mener. Men religion er nå engang slik at folk VIL tolke den i voldelige retninger. Det er ikke å komme bort fra. Og de menneskene er ikke noe mer eller mindre troende enn dem som velger å være fredelige. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Brudd på menneskerettigheter og drap har ingenting med å være troende å gjøre. Skremmende at du ikke skiller mellom troende og ekstremist / terrorisme ved å påstå at de deler tro.
Hjertefru Skrevet 12. august 2014 #16 Skrevet 12. august 2014 Nå må amerikanerne inn og rydde opp i rotet sitt. De har destabilisert hele regionen(invasjonen i Irak og senere bombinga i Libya) Saddam og gaddaffi var rett nok despoter, men nå er virkelig helvete brutt løs...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #17 Skrevet 12. august 2014 Nei, det er ikke det jeg sier. Og det er heller ikke det jeg mener.Men religion er nå engang slik at folk VIL tolke den i voldelige retninger. Det er ikke å komme bort fra. Og de menneskene er ikke noe mer eller mindre troende enn dem som velger å være fredelige. Anonymous poster hash: 8c568...2a3 Brudd på menneskerettigheter og drap har ingenting med å være troende å gjøre. Skremmende at du ikke skiller mellom troende og ekstremist / terrorisme ved å påstå at de deler tro. Tro er ekstremt uansett. Det har man sett til alle tider. Anonymous poster hash: 8c568...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå