Gå til innhold

Testing på kvelden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert skrevet mye om før, men jeg er veldig utålmodig nå, har kjøpt en graviditets test som jeg tenkte å ta i morgen tidlig, men nå ligger den der da, og jeg klør etter svar.... Jeg er 10 dager over IKM, og vil veldig gjerne vite NÅ. Men er det veldig sannsynlig at den kan bli negativ bare fordi jeg tar den på kvelden? Og at man allikevel kan være gravid?

Anonymous poster hash: 0e3b2...2c9
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du skulle hatt mensen for 10 dager siden er den nok positiv i kveld om du er gravid

Skrevet

Hvis du skulle hatt mensen for 10 dager siden er den nok positiv i kveld om du er gravid

:P da får det briste eller bære! Tar den i kveld! Må bare vente litt før jeg tar den, for har nettopp tisset... Hi

Skrevet

Ikke overdriv drikking å vent så lenge du klarer, helst 4 timer men sikkert ikke nøye så lenge over ikm.

Skrevet

Om du tester før forventet mens er det viktig at det er morgenurin, for da er det så lite hormoner i kroppen enda at det tisset du bruker må ha stått i blæra lengst mulig og samlet opp for å teste positivt.

Men så lenge etter tester du garantert positivt om du faktisk er gravid.

Vent så lenge som mulig da, så tisset er litt konsentrert. Om du drikker mye og akkurat har tisset går jo vannet "rett gjennom" og har ikke fått samlet opp noe i det hele tatt...

Anonymous poster hash: ed655...0ca
Skrevet

Klarer å holde meg litt til. :P Hi

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: ab577...4be

Skrevet

Ja hvordan gikk det? 😄

Anonymous poster hash: 641c9...712

Skrevet

neida, helt blank test.... :( får bare vente på mensen da... skjønner ikke hvorfor den plutselig er så sen! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...