Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Både loopen og telefonen tappes for strøm på notime. Telefonen står hele tiden å søker ettee loopen, selv når ikke blåtanna er på... noen som har opplevd det samme og vet hvordan man kan unngå det?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Min er ikke slik, kanskje du bør ta den og tlf med der du kjøpte den. Det min gjør er å be meg trene nattestid. Irriterende med meld midt på natta! Anonymous poster hash: dfa53...eb0
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Hmm, ja kanskje. Har oppdatert programvaren på telefonen nå, så kanskje den roer seg litt. Hba maser på natta? Loopen eller telefon? Min gjør ikke det, som jeg vet om hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå