Gå til innhold

Polar loop. telefonen maser sånn


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Både loopen og telefonen tappes for strøm på notime. Telefonen står hele tiden å søker ettee loopen, selv når ikke blåtanna er på... noen som har opplevd det samme og vet hvordan man kan unngå det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er ikke slik, kanskje du bør ta den og tlf med der du kjøpte den. Det min gjør er å be meg trene nattestid. Irriterende med meld midt på natta!

 

Anonymous poster hash: dfa53...eb0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hmm, ja kanskje. Har oppdatert programvaren på telefonen nå, så kanskje den roer seg litt. Hba maser på natta? Loopen eller telefon? Min gjør ikke det, som jeg vet om hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...