Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Gutten vår på 10 mnd vil bare stå i stokkestolen, altså ikke på setet men benplata. I dag tok samboer bort benplata for å få han til å sitte i ro. Er vanskelig å gi han mat når han skal opp og ned hele tiden. Er det greit å ikke ha benplata? Eller bør de ha den til støtte under bena? Anonymous poster hash: d6a31...795
<3 2G <3 Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Tok den helt bort eller senket den? Bare senket den så han ikke når er null problem
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Tok den helt bort eller senket den? Bare senket den så han ikke når er null problem Er det greit å senke den men ikke å ta den bort? Den skjønte jeg ikke Samboer senket den langt ned, så den samler opp smuler Anonymous poster hash: d6a31...795
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg tenker at benplata vil være med på å holde stolen stabil/sammen. Jeg ville ikke ha tatt den bort Anonymous poster hash: 3017f...4c8
<3 2G <3 Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Tok den helt bort eller senket den? Bare senket den så han ikke når er null problem Er det greit å senke den men ikke å ta den bort? Den skjønte jeg ikke Samboer senket den langt ned, så den samler opp smuler Anonymous poster hash: d6a31...795 Ja, for om dere fjerner den helt så blir stolen ustabil. Men siden den er bare senket så går det helt fint
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Tok den helt bort eller senket den? Bare senket den så han ikke når er null problem Er det greit å senke den men ikke å ta den bort? Den skjønte jeg ikke Samboer senket den langt ned, så den samler opp smuler Anonymous poster hash: d6a31...795 Ja, for om dere fjerner den helt så blir stolen ustabil. Men siden den er bare senket så går det helt fint Trudde at stanga holdt. Takk for svar! Anonymous poster hash: d6a31...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå