Gå til innhold

Hvilken størrelse hadde dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir snart 8 år. Hun er helt gjennomsnittlig i størrelsen. Ikke over 128 cm i allefall.

Hun har lenge ønsket seg en jakke fra Bergans, type skalljakke (ikke fordi det er Bergans om noen tror det. Hun syns bare jakka er veldig fin og aner ikke hva Bergans er), så nå skal hun få den av besteforeldrene til bursdagen. Hun har aldri prøvd den, så lurer på hvilken str. vi bør kjøpe? 8 år eller 10 år?

Anonymous poster hash: 788ab...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt klart kjøpt 10 år. ( hvis den ikke er veldig stor i str)

Anonymous poster hash: d1764...e2c

Skrevet

kjøper aldri samme str som ungene bruker jeg iallefall og 2 av mine er middels, så må alltid ha en str større. så hadde garantert kjøpt 10 år og om hun "drukner" i den, hadde jeg byttet til 8 år. 

3. mann hos meg er liten, og han bruker str større enn alder

Skrevet

Ok. Da bør vi satse på 10 år da, kanskje. Jeg vet egentlig ikke om den er stor i str. Hun har sett den når hun har vært hos besteforeldrene som bor et stykke unna. De kjøper den der, så hadde vært fint om den hadde passet ;)

Anonymous poster hash: 788ab...ac8

Skrevet

10 år/140 helt klart. Det er sikkert en litt dyr jakke også, greit om den passer en stund.

Jeg har en liten 8-åring, og han har fått ny høstjakke i 134. 128 er knapt selv til han som er en liten åtteåring.

Anonymous poster hash: 74109...97f
Skrevet

Helt klart 10 år. Min 8-åring bruker str 10 år i Bergans, han er 130 cm.

Anonymous poster hash: e81eb...98c
Skrevet

Min 7-åring har brukt 134-140 i over et år nå, og hun er hverken spesielt lang eller tung. Ville aldri kjøpt mindre enn 10 år til en 8-åring med mindre barnet er lite for alderen.

Men er det ingen sportsbutikk i nærheten hvor dere kan prøve Bergans-klær? Må jo ikke kjøpe ...

Anonymous poster hash: f1b9f...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...