Gå til innhold

Høygravid Duracellkanin 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snakker vi virkelig energi og tiltskslyst på topp. Alt er riktig nok tynge og går litt senere enn vanlig pga fysiske lover rett og slett, men det blir gjort! Nyter lukta av grønnsåpe (engangsmopper må jeg noe beskjemmet innrømme), husmora i meg føler det er "kattvask" av gulv, men det får fanden duge nå!

Ei uke til termin, aldri gått over tidligere. Vogn, seng, alt av klær ligger strøket i kommoden...alle "må ha" til første tiden er i hus, klok av skade har jeg holdt det nede på et folkelig nivå, lite poeng i å kjøpe alt de trenger første året å fylle opp huset i alle kriker med babystæsjet.

Brått slutt på masrier og det meste av plager, som ved et trylleslag! Sover bedre enn noen sinne, helt herlig!

Nesten litt skremmende! 😝

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å håpe at det skjer noe i løpet av uka!

Skrevet

Å så deilig! Det er deg vel unt etter alt du har vært gjennom :) Kos deg med masse energi og god søvn, det gjør jammen godt nå. Og så er det ikke lenge igjen til du får møte ditt lille nurk! <3

Skulle ønske jeg hadde et fnugg av energi! Her går dagene til å ligge på sofaen og kjenne på at kroppen baker et lite menneske, noe mer har jeg nemlig ikke krefter til. Kjipt men sant. Våknet just nu etter middagsluren (som forøvrig begynte ca halvveis i fantorangen). Men har fått beskjed om at jeg bare må holde meg i ro, så da så. 

Kos deg som høygravid duracellkanin og samle litt krefter til en store innspurten :) :) 

Skrevet

Så herlig å høre. Nå skjer det jo snart noe. :)

Skrevet

Å så deilig! Det er deg vel unt etter alt du har vært gjennom :) Kos deg med masse energi og god søvn, det gjør jammen godt nå. Og så er det ikke lenge igjen til du får møte ditt lille nurk! <3

Skulle ønske jeg hadde et fnugg av energi! Her går dagene til å ligge på sofaen og kjenne på at kroppen baker et lite menneske, noe mer har jeg nemlig ikke krefter til. Kjipt men sant. Våknet just nu etter middagsluren (som forøvrig begynte ca halvveis i fantorangen). Men har fått beskjed om at jeg bare må holde meg i ro, så da så. 

Kos deg som høygravid duracellkanin og samle litt krefter til en store innspurten :) :)

Vært stort sett sengeliggende om dagene siste ukene selv, og enda mer tidligere pga kvalmen i første og deler av andre trimester. Men, snudde brått nå i helga. Had en og annen god dag, men nå har jeg had flere på rad og det kan late til å kansje vare til fødselen denne gangen.

Håper formen kommer seg for deg også...krever sitt å "gro en baby"..

Skrevet

Så deilig! Nyt dagene! Husker meg selv fra siste runde...helt kake på sofaen i lang tid for så plutselig å sprette rundt(...) i skogen på tur med soppkurv og plystring og magen på knærne. Og så bar det omtrent rett til føden ha ha ha

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Fantastisk med trylleslag som skjer slik! Håper det varer og at ungen bare smetter ut uten å gi mor mer plager og vondter :) og så klart sover hele natten fra dag 1 og alt annet skal gå på skinner :)

Skrevet

Så herlig! Det fortjener du virkelig. Så nå kan du bare samle krefter til den siste store kraftanstrengelsen - og vips (høhø, det hadde jeg nok ikke turt å si hvis du var i kast.pute.i.hodet nærhet) er den ute.

Nyt de siste dagene hvor du kan sitte på do, lese avisen og sminke deg i fred.

Skrevet

Da satser vi på at oppløpet fortsetter like bra, slik at du får ladet opp til storjobben! :)

Skrevet

Had heftige kynnere sia i går kveld, ikke vonde, så sov meg igjennom, men de er fortsatt her, jevne og fine, ca 10 min mellom og 1 min lange. Krysser fingrene for at de blir tettere og vonde og jævlige i løpetbav dagen/ kvelden. Hvis ikke blir jeg litt grinete igjen her...nysgjerrig på å hilse på denne vilbassen i magen nå.

Skrevet

Wow!

Heia heia heia heia!

Dette skal gå som en drøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...