Gå til innhold

Er dere redde for at ISL skal angripe Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff føler vi ikke er langt unna en tredje verdenskrig....

Anonymous poster hash: 12547...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke

Anonymous poster hash: 24f5b...1c0

Skrevet

Nei, det tar ikke opp tankene mine

Anonymous poster hash: f1b04...b02

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ea8bd...a3f

Skrevet

Går ikke rundt og er redd for det nei. Men at vi går mot tredje verdenskrig er nok ikke til å unngå.

Anonymous poster hash: 61019...144

Skrevet

Den tredje verdenskrig starter nok heller rundt Israel eller med Russland. Ingen vits i å være redd, den kommer før eller siden, ikke noe å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 4ae20...152

Skrevet

Nei, tror ikke Norge er ett mål i seg selv nei. 

Anonymous poster hash: 26799...72c
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: a7f6e...8d0

Skrevet

Er mer bekymret for at USA ruster opp i Norge. Vi ligger både geografisk og politisk i klem mellom USA og Russland.

Anonymous poster hash: a7f6e...8d0

Skrevet

Nei, de er bare primitive apekatter. 

Anonymous poster hash: d852f...548
Skrevet

Men er det de som stod bak terroren i Madrid og London? Hvis de gjorde det, så kan de vel gjøre det igjen. Ingen tvil om at de hater vesten og kristendommen.

Skrevet

Nei, men det er jo lov å leve i håpet. Gjør de det vil folk innse hva dette er for alen.

Anonymous poster hash: efb28...57f
Skrevet

Ubegripelig at ingen griper inn og plaffer ned hele gjengen! Men er også mer bekymra for Russland, Putin er klin gæærn han også!

Skrevet

Ubegripelig at ingen griper inn og plaffer ned hele gjengen! Men er også mer bekymra for Russland, Putin er klin gæærn han også!

Nei, han er kald og kalkulerende. Han ville ikke få for seg å helt ut av det blå sprenge en bombe blant en masse sivile mennesker. 

Anonymous poster hash: efb28...57f

Skrevet

Hvorfor mener du Putin er gal?

Hva gjør han annerledes enn det USA gjør?

Har ikke vesten og USA hjulpet med å gi våpen til opprørstyeker i Syria, Libya?

Hvorfor er det annerledes når Russland gjør det i Ukraina ?

Anonymous poster hash: 4f227...cdc

Skrevet

Ja, synes det er veldig mye uroligheter i verden nå. Og det sprer seg til tidligere trygge Norge

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 12547...cbb

Skrevet

Man bør heller frykte Putin, enn Isil i så fall, ja. Førstnevnte er en stor aktør med tilgang til atombomber. USA kan bombe Isil tilbake til steinalderen når de vil.

Folk har sagt at vi går mot en tredje verdenskrig siden 2. verdenskrig endte. Det er ikke så lett.

Anonymous poster hash: 24f5b...1c0

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. De er ikke mange nok til å drive krigføring i Den vestlige verden. Terroraksjoner ja, men ikke krig.

Uansett, en eventuell fremtidig krig eller terroraksjon kan jeg gjøre lite fra eller til med. Velger derfor å ikke fokusere tankene mine på slikt. Ønsker jeg en fredelig fremtid så kan jeg starte med  meg selv.

You must be the change you wish to see in the world.

Skrevet

Hva er ISL?

Anonymous poster hash: 3d184...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...