Gå til innhold

Hva har skjedd med den lille gutten min?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 4 mnd som har til nå vært verdens enkleste baby. Nå så vil han ikke ha flaske lenger (fått siden fødsel). Bare når han er skrubbsulten og ligger i vogna får jeg gitt han mat. Han har hatt en døgnrytme siden fødsel og aldri grått ved leggetid. Nå er han urolig hele kvelden og skriker. Ender med at jeg legger han i vogna i stua. Da sovner hab med en gang. Vi har akkurat begynt å introdusere han for grøt. Kan det være derfor han er så urolig på kveldene? Han våkner mange ganger og skriker på kvelden også, det har han aldri gjort før. Kanskje tenner på vei? Han tygger på fingrene sine hele dagen og sikler masse. What to do? Det med mating er verst:(

Anonymous poster hash: a49a7...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt til glutenfri grøt fra helsekosten.

Anonymous poster hash: 014fd...c58

Skrevet

Kan være tenner på gang også.

Men enig men hun over, prøv glutenfri grøt fra helsekost.

Anonymous poster hash: 57d1c...492

Skrevet

Et utviklingssprang. Last ned Wonderweeks-appen.

Anonymous poster hash: 6407f...b2b

Skrevet

Butikkgrøtene merker med 4 mnd er glutenfrie! Til dere over her.

Hadde en sånn periode rundt 4 mnd vi og, forferdelig sslitsomt, men var over etter noen uker :)

Anonymous poster hash: 6c4f1...297

Skrevet

Takk for svar :) ja,får håpe det får fort over :)

Anonymous poster hash: a49a7...346

Skrevet

Har en liten gutt på 4 mnd som har til nå vært verdens enkleste baby. Nå så vil han ikke ha flaske lenger (fått siden fødsel). Bare når han er skrubbsulten og ligger i vogna får jeg gitt han mat. Han har hatt en døgnrytme siden fødsel og aldri grått ved leggetid. Nå er han urolig hele kvelden og skriker. Ender med at jeg legger han i vogna i stua. Da sovner hab med en gang. Vi har akkurat begynt å introdusere han for grøt. Kan det være derfor han er så urolig på kveldene? Han våkner mange ganger og skriker på kvelden også, det har han aldri gjort før. Kanskje tenner på vei? Han tygger på fingrene sine hele dagen og sikler masse. What to do? Det med mating er verst:(Anonymous poster hash: a49a7...346

Sønnen min fikk tenner tidlig, det du beskriver virker kjent :) Vi introduserte grøtpulver i morsmelkerstatninga omkring 4 mnd og det var noen som mente at han var urolig, men vi fant ut fort ut at det var tenner som plaget ham (de brukte litt tid på å bryte gjennom og gjorde gommene ømme og såre). Sikling er vel og et typisk tegn på at tennene kommer hvis jeg ikke husker feil? :)

Anonymous poster hash: 4c346...e15

Skrevet

Tusen takk!!!! Du redda livet mitt akkurat nå, du begriper ikke hvor mye den appen hjalp!

Hilsen ikke-HI, men en fortvilt alenemamma.

Anonymous poster hash: 28131...eef

Skrevet

Tusen takk!!!! Du redda livet mitt akkurat nå, du begriper ikke hvor mye den appen hjalp!

Åhhh så hyggelig å kunne hjelpe! Den har vært god å ha for meg mange ganger også, har ofte kjent oss igjen!

Skrevet

Åhhh så hyggelig å kunne hjelpe! Den har vært god å ha for meg mange ganger også, har ofte kjent oss igjen!

<3

Magisk! Har fulgt tips i dag og dagen har vært mye lettere nå som jeg forstår hvorfor barnet oppfører seg som det gjør. Sprer tipset videre til mine og de elsker den de og. :) Takk!! Hele appen er helt merkelig nøyaktig! *fascinert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...