Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Da jeg foreslo at vi hadde det best hver for oss så slettet han alle bildene jeg hadde av barna på dataen min (der hadde jeg lagret alle bildene fra de var små). Alle bildene av fødslene,første bursdag osv. Blir så lei meg av å tenke på det:/ Anonymous poster hash: afc9c...4f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Å fy flate!!! Det hadde jeg aldri tilgitt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Stjal 30 000kr av mine surt oppsparte penger Anonymous poster hash: 579c5...db9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Han slo meg omtrent helseløs og løftet meg i halsen med kvelertak til jeg nesten svimte av. Jeg er takknemlig for at jeg lever i dag. Anonymous poster hash: 0a389...980
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Så og si alt det vondeste man kan gjøre mot en annet menneske. Utenom voldtekt Anonymous poster hash: b678a...b4c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Var utro og stjal 100 000 som var forskudd på arv. Anonymous poster hash: 84ac3...56f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Det verste skjedde over tid. Skuffelser, lover og lyver, stiller ikke opp for barnet sitt etc. Jeg har blitt voldtatt også, men det var faktisk ikke like gale. Anonymous poster hash: 28cb0...6df
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Da jeg foreslo at vi hadde det best hver for oss så slettet han alle bildene jeg hadde av barna på dataen min (der hadde jeg lagret alle bildene fra de var små). Alle bildene av fødslene,første bursdag osv. Blir så lei meg av å tenke på det:/ Anonymous poster hash: afc9c...4f8 Omg, det der er utilgivelig! Bilder av barna er uerstattelige! Skjønner godt du blir lei deg av å tenke på det, er han barnefaren? Anonymous poster hash: c169c...408
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Voldtok meg og prøvde å knivstikke meg. Anonymous poster hash: 5c682...733
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Uff,så forferdelige ekser! Det med bildene er forferdelig,skjønner det godt. Anonymous poster hash: 1e4fe...930
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Kopierte opp et kjærlighetsbrev jeg hadde skrevet til han og delte det ut til alle på skolen (var på ungdomsskolen, men likevel)... Anonymous poster hash: 4166e...eb4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 HI her, huff dere har opplevd mye trist. Dette er barnefaren ja, er så ufattelig trist å ikke ha noen bilder igjen. Men jeg kan ikke tenke så mye på det for jeg blir så sint og. Anonymous poster hash: afc9c...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Elsen min forlot meg da jeg var gravid med nr 4. Dro på jobb og ringte for å si at han ikke kom hjem igjen. I tillegg oppførte han seg som om det var jeg som gikk og at han ønsket hevn. Han mishandlet meg fysisk, psykisk og verbalt. Han kjørte advokat på meg for å få huset (som han måtte ha solgt fordi han ikke ville hatt råd til det) og ville ha hovedomsorg for barna på 3,5 og 1,5 år. Han meldte meg til barnevernet, men heldigvis gjennomskuet de ham. Han har i 4 år gjort alt han kan for å ta rotta på meg. Men han har tapt hver kamp. Prisen jeg har måttet betale for å stå opp for meg selv og barna er at jeg i dag, etter 4 år, nå er fysisk og psykisk syk. Anonymous poster hash: 9f756...75e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Du med bildene, prøvd å levere inn pc til en som har peil? Vet at folk m skikkelig data kunnskap kan finne sånt frem igjen. Jeg klarte å slette masteroppgaven min, en kompis fikk den frem igjen. Anonymous poster hash: 6a72f...1af
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Glemte å si at han knuste dataen i tillegg,var bare fillebiter igjen. Så det er nok en tapt sak for meg. Er foresten 2 år siden det skjedde. HI Anonymous poster hash: afc9c...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 brant meg med siggaretter i nakken & på ryggen, truet med selvmord om jeg ikke tok han tilbake, prøvde å stjele hunden min forfulgte meg i 4 mnd (naboene ringte til politi etter at han hadde ringt på døra i 3-4 timer) han har gjordt det samme med en annen dame etter på, hun anmeldte han etter at han prøvde å ta med ungen hennes fra barnehagen mot hennes vilje. Anonymous poster hash: 38750...e97
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Sa jeg var besatt av djevelen. Dette hadde han fått bekreftet gjennom noe healing i USA. Hans psykiske sykdom kunne vært unngått om ikke jeg var besatt. Jadda, forstår dere jeg lever godt uten han nå? Merker heller ingen djevel i nærheten Anonymous poster hash: a5991...f39
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Da jeg foreslo at vi hadde det best hver for oss så slettet han alle bildene jeg hadde av barna på dataen min (der hadde jeg lagret alle bildene fra de var små). Alle bildene av fødslene,første bursdag osv. Blir så lei meg av å tenke på det:/ Anonymous poster hash: afc9c...4f8 For en fæl eks du hadde. Hevngjerrig. Det verste eksen min gjorde mot meg var langvarig psykisk terror. Jeg var aldri pen nok eller spennende nok. Han var ikke til å stole på. Smugsendte sms med andre jenter. Lagret jentenavn under andre navn i telefonlista. Gjerne damer han bare snakket med på nettet. Kunne dra rett fra jobb til pub for å gå på grisefylla uten å si fra. Listen kunne blitt lang her.... Kort sagt, han var en drittsekk som ikke respekterte meg. Og jeg var et nek som godtok å bli tråkka på. Og tenkt at jeg trodde det var min feil at han var slik. Nå 9 år etter i et langvarig godt ekteskap kan jeg ALDRI skjønne at jeg godtok å bli behandla som dritt. Men slik var det fordi han var 12 år eldre enn meg og hadde makta. Jeg var bare en usikker 20 åring da jeg traff han. Anonymous poster hash: 87605...325
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 HI her, huff dere har opplevd mye trist. Dette er barnefaren ja, er så ufattelig trist å ikke ha noen bilder igjen. Men jeg kan ikke tenke så mye på det for jeg blir så sint og. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: afc9c0931ca5fd64fd8cf151448884f8] afc9c...4f8 [/acronym] Selv om det er slettet , er det ikke borte fra pc! Det ligger der er sted! Det blir som å rive ut innholdsfortegnelsen i en bok . Du vet ikke hvor de ligger lenger så du greier ikke søke de opp, men ingenting man sletter på en pc blir borte Om du fortsatt har pcn kan en ekspert (som min mann) som jobber med å gjenopprette slettede filer/ materialer finne det tilbake Anonymous poster hash: c5d00...4da
Gjest MammaTilFelix Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 PC'en var vel knust? Hi: Hvorfor ønsket han å slette bildene av sitt eget barn? Dette hadde gjort med ordentlig rasende!! Bildene av min sønn er det absolutt kjæreste jeg har når det kommer til det materielle..! For en ond tosk!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #21 Skrevet 11. august 2014 Pc'n ble knust ja, og jeg aner ikke hva han gjorde med den i ettertid. Han viste at noe av det verste han kunne gjøre mot meg var akkurat det. Han truet også i ettertid med å drepe seg selv og barna i en fjellvegg også skulle han sørge for å skylde på meg i et brev. Er så gla for at det er over nå. HI Anonymous poster hash: afc9c...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #22 Skrevet 11. august 2014 Han fikk meg til å tvile på at jeg var verdt noe. Han ville aldri ta meg steder. Lot meg ikke være rundt vennene hans med mindre det var for å tvinge meg til seksuelle ting foran dem. Han kunne låne penger den ene dagen og si at det var slutt den andre. Han festet med tenåringer og snakket om at gamle kjerringer over 20 var uten verdi. (Jeg var da 23...)Han sa at jeg ikke var morsom. Ikke pen. Ikke bra nok. Han var utro mot meg og løy om det. Om jeg ikke ville ha sex med han så prøvde han å kjøpe sex fra meg. Og etter mange tårer hvor jeg bare ville dø så sa han at han tenkte aldri på meg lenger, for det var så lenge siden vi var et par. Det var iallefall sparket jeg trengte til å dra og aldri se meg tilbake. Anonymous poster hash: f2214...a38
It's all about me Skrevet 11. august 2014 #23 Skrevet 11. august 2014 Hadde sex med ei anna jente hjemme i vår seng mens jeg var på sykehuset og besøkte mindødssyke mamma.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #24 Skrevet 11. august 2014 Hadde sex med ei anna jente hjemme i vår seng mens jeg var på sykehuset og besøkte mindødssyke mamma. Fy faen. Anonymous poster hash: f2214...a38
me_87 Skrevet 11. august 2014 #25 Skrevet 11. august 2014 Ringt barnevernet bare pga at han er rasende på meg. Han truer også jevnlig med å kreve 100% omsorg for sønnen vår,å dette sier han selvsagt alltid når han er sint fordi han ikke får viljen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå