Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Vært kjæreste med en fantastisk fyr i ca 8 mnd. Begge har barn. Jeg var i etforhold i mange år, et dårlig forhold...og da elsket jeg når han var borte/jeg fikk tid for meg selv. Nå er det motsatt. Vil være med kjæresten min hele tiden, blir aldri lei. Bor jo mye hos hverandre, men oga barna og de går på firskjellige skoler og også at kjæresten min har en hobby ses vi ikke hver dag. Jeg sitter bare å savner han. Fungerer liksom ikke helt uten han..Eksker han så høyt. Føler jeg er redd det ska bli for mye for han. Han har ikke sagt det men jeg vet f.eks at han vil jo bruke tid på hobbyen sin 2 kvelder i uka også og barna hans som skal gjøre lekser også. Snakker sammen om å flytte sammen neste høst. Gleder meg sånt. Savnet er tortur;) han er min første kjærlighet da mannen jeg var sammen med i 9 år og fikk barn med var en tabbe..vi var unge. Normalt å savne noen så ekstrekstremt?? Vi har mye nærhet også. Vi elsker hverandre så høyt. Får mye sms dagene vi ikke er samnen da;) Anonymous poster hash: 5302b...434
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Beklage skrivfeil. Elendig mobil:( Anonymous poster hash: 5302b...434
Elsker livet Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Du er nok ikke besatt, du har nok en langvarig forelskelse. Det vil sannsynligvis avta litt etter litt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Du er nok ikke besatt, du har nok en langvarig forelskelse. Det vil sannsynligvis avta litt etter litt. hehe, har aldri hatt det slik før. blir mo i knærne bare jeg ser henne. har alltid trodd jeg var litt kald jeg, men det viste seg bare jeg var sammen med feil person... er nesten vondt å være forelsket... hi Anonymous poster hash: 5302b...434
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Du er i hvert fall helt vanvittig forelsket . Vanligvis går de verste forelskelseshormonene over etter 5- 6 måneder av seg selv. Anonymous poster hash: 8e8c0...cf4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 er det en "henne" eller en "fyr"? spiller ingen rolle, men var litt motstridende :-) svar på spm: det trenger ikke avta. vi er sånn, særlig meg, etter 10 år. Anonymous poster hash: 31231...90e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 er det en "henne" eller en "fyr"? spiller ingen rolle, men var litt motstridende :-) svar på spm: det trenger ikke avta. vi er sånn, særlig meg, etter 10 år. Anonymous poster hash: 31231...90e hahaha..en mann, jeg er ikke blitt lesbisk selv om jeg vurderte det også siden jeg ikke trodde jeg ville finne en god mann;) som sagt dårlig tid/mobil..skrivefeil beklager:) hi Anonymous poster hash: 5302b...434
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Forresten er det snart 10 mnd vi har vært sammen. Så fort går tiden.................. HI Anonymous poster hash: 5302b...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå