Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Gi meg din beste oppskrift :-) Anonymous poster hash: 274d6...136
Sydamen Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Ei pakke kjøttdeig, en rød hakket chili, 2 knuste fedd hvitløk,to løk i strimler, to bokser Kidneybønner, to bokser hermetisk tomat, 1 ss kakao, 1 dl Coca cola Stek kjøttdeig med hvitløk og chili, ha i løk og la det surre. Ha i bønner og tomat, la koke i 20 min. Den blir alle best om den kan få stå en time. Ha i kako og cola rett før servering. Vi spiser den sammen med ris, rømme og revet ost
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Bruker oppskrifta på Trines matblogg. Kjempedeilig! Anonymous poster hash: 5237c...8c2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Vi hadde det til middag i dag faktisk Bruker den på matprat.no, men bytter ut ene røde paprikaen med en grønn, tar i en hel chili + litt frø og litt mer spisskummen. Spiste dem med salat, litt ekstra lett rømme og nachochips til. Nam! Anonymous poster hash: 99b67...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå