Anne-B. Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hvem her var det som skrev om det? Nå har jeg plukket mine siste kirsebær i hagen, og nå står laken på kok. Det blir fint å ha til jul, tenker jeg.
bIomstre Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Nam! Har du vurdert kirsebærsaus til riskremen? Anbefales veldig! http://nordicdiner.net/ris-a-la-mande-stjernestov/
prekæs Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg skrev om noe slikt for flere år siden (ref yppert lenger ned her) men jeg går for 40% brennevin og sukker. Kall det gjerne sukkerlake:)
Anne-B. Skrevet 11. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg skrev om noe slikt for flere år siden (ref yppert lenger ned her) men jeg går for 40% brennevin og sukker. Kall det gjerne sukkerlake:) Den sukkerlaken har vi også gått for! Smatt smatt.
amandine Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Ah! Min barndoms sukkerlake! Den med sprit, altså. Jeg vet det høres " ikke helt bra ut" men det var bare de voksne som fikk, altså. Vi fikk lukte og snike oss til en fingertupp når de voksne hadde ryggen til. Jeg er vokst opp med uendelige kirsebærtrær, og med norgesglass på norgesglass i kjelleren på vent.. sukk.
bIomstre Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Hurra, jula er redda! Jeg fant kirsebær på butikken i dag Da venter jeg på tyttebærene, de må vel også komme snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå