Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Altså, sånn nybegynnerskating? Gutten min på 5 prøver og prøver, og jeg - gamla på 40 som aldri har stått på et skateboard- kan jo ikke lære ham noenting. Er det sånn at de prøver og prøver og til slutt så ser de lyset? Eller har alle en storebror /søster eller fetter / kusine som lærer de opp? Min har ikke det nemlig.. Anonymous poster hash: 582b8...9f3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 det er bare å øve seg :-) har aldri hart oppøæring på ski eller snowboard. men er temmelig flink. foreldrene mine gikk tir, og oss hikk de fra i alpint bakken. de kjøpte ski og brett til oss, og det var alt de gjorde. ikke helt samme som skateboard, men ikke så ulikt heller. mannen skatet, han er av og til ute med ungene, ellers holder de på selv. jeg vet ikke, men er temmelig sikker på at svigerforeldrene mine aldri var ut med han. Anonymous poster hash: ca1e3...f3c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 De er autodidakte ja. Det er ikke noe kurs en går på og så lærer man seg å skate, nei. Anonymous poster hash: cb593...076
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Min 10-åring er ganske flink blitt etterhvert. Han begynte med å øve sånn som sønnen din, og på den måten fikk han øvd inn balanse, fart, svinge, stoppe osv, bare prøve, feile, prøve igjen, skrubbsår, prøve igjen osv. Etterhvert begynte han se på youtube, ligger utallige filmsnutter der og han studerte og lærte. Da han var rundt 8 år var han med på et kurs en helg, de som holdt kurset er store forbilder, av de som gjør det bra i konkurranser, lager DVD'er osv og de holdt et kurs som var på 4 timer lørdag og 4 timer søndag tror jeg, der lærte han selvfølgelig en del. Han har flere filmer han ser på TV, DVD'er altså, de har han fått med i skateblader og fått i skatebutikkene (der de kjøper utstyret sitt) Anonymous poster hash: 426bd...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå