Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 I uka. Han er nå 4 mnd. Har lagt på seg mellom 75 og 135 gr siden fødsel. Går nå kun nan. Flere med småspisere? Kjenner det stresser meg litt og har veid hyppig frem til nå. Men kanskje det er greit at det bare er sånn? Får alltid en litt vond klump i magen etter besøk hos hs. De mener sikkert ikke å stresse meg, men hva kan jeg gjøre?! Kan ikke akkurat tvinge ungen heller... Anonymous poster hash: e542a...ca2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Det er bare å være tålmodig med foringen. Vår pre- og dysmature la heller ikke på seg mer enn 100 gr i uka. Ved ett år var hun normalvektig. Anonymous poster hash: b6d74...4d7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ikke stress og hør minst mulig på hs. Min lå ikke på kurven sin før han nærmet seg året. Småspist, men nå er han blitt en klump Når ungen får en rutine med fast føde så vil vekta flytte på seg også Anonymous poster hash: ac1a6...e75
Gjest MammaTilFelix Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Fast føde gjør underverker hos de fleste!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Håper det ordner seg nå når jeg begynner med grøt:) takk for svar! Synes jeg ser runde godklumper overalt. Får ofte kommentarer på at han er så tynn til å få mme også Hi Anonymous poster hash: e542a...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå