Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Har to barn fra et tidligere forhold på 5 og 8 år. Har nå ny samboer som jeg har vært i fast forhold med i to år. Han sier han godt mulig vil ha iallefall ett barn etterhvert, og dette har han vært klar på siden vi startet sammen. Jeg har sagt at jeg ikke stiller meg på bakbena, men at jeg vil være helt sikkert på vårt forhold om jeg skal ha en til. Saken er at jeg i det siste har begynt å få kalde føtter. Jeg føler panikken stige ved tanken på 3 barn med to forskjellige fedre. Enn om han forlater meg slik min forrige samboer gjorde? Mine barn begynner å bli så store også nå, jeg vet ikke om jeg har energi til å begynne helt på nytt. Jeg er 30 og han er 32. Er det bare meg som har fått angst her, eller er det rasjonelt å tenke som jeg gjør? Det skal sies at vi har et flott forhold, dette er mannen jeg føler jeg vil dele livet mitt med. Men jeg er pessimist av natur, og har en tendens til å tenke det værste. Hjelp! Anonymous poster hash: f1dab...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå