Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Bare med strikk i knappen sånn at linningen ikke presser på magen. Er så happy! Forrige gang gikk jeg opp ørten kilo helt unødvendig. Denne gangen har jeg lagt på meg 3 kg så langt. Og jeg slanket meg ikke, bare så det er sagt. Bare mere fornuftig denne gangen. Hurra! Anonymous poster hash: 06350...f30
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Samme her:) Bruker ikke strikk en gang:p Anonymous poster hash: c582e...132
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ikke uvanlig. Anonymous poster hash: 9dfeb...4e7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Er det virkelig noe å juble for?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Er det virkelig noe å juble for?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b Mye bedre enn de som er smelfeite. Men noe å juble for er det ikke. De fleste sunne, slanke kvinner faller nemlig i samme kategori. Anonymous poster hash: 9dfeb...4e7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Er det virkelig noe å juble for?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b Mye bedre enn de som er smelfeite. Men noe å juble for er det ikke. De fleste sunne, slanke kvinner faller nemlig i samme kategori. Anonymous poster hash: 9dfeb...4e7 Hverken overvekt eller undervek er noe å juble for nei. Men synes det er spesielt å juble over 3 kg vektoppgang når man er gravid i uke 30. Det viktigste er å være tynn etter fødsel?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Er det virkelig noe å juble for?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b Mye bedre enn de som er smelfeite. Men noe å juble for er det ikke. De fleste sunne, slanke kvinner faller nemlig i samme kategori. Anonymous poster hash: 9dfeb...4e7 Hverken overvekt eller undervek er noe å juble for nei. Men synes det er spesielt å juble over 3 kg vektoppgang når man er gravid i uke 30. Det viktigste er å være tynn etter fødsel?? Anonymous poster hash: 82c2b...38b Med 3 kg vektoppgang til uke 30 så er hun jo godt i rute til å ende opp innenfor normalen på 7-10 kg totalt. Helt etter boken. Anonymous poster hash: 9dfeb...4e7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Fint for deg! Jeg bryr meg ikke om vekta i graviditeten. Kroppen går opp det den trenger, og så går det av igjen etter fødsel. Eneste grunnen til at jeg veier meg underveis er fordi jordmor ber meg om det på kontroll. Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymous poster hash: 99c53...3f9
Bustetroll Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg sov fortsatt på magen i uke 30. WII
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Jeg sov fortsatt på magen i uke 30. WII Jeg sov på magen i uke 40 jeg! Var gedigen, SF-mål langt over hele det grønne feltet og fikk babyer på godt over 4 kg, men sove på magen var aldri noe problem så lenge ene benet var litt trukket opp. Sovnet på siden og våknet alltid liggende på magen, så jeg gikk ikke inn for å ligge slik heller Men jeansene mine fikk jeg ikke på meg, til det hadde jeg alt for mye vann i kroppen. Anonymous poster hash: 0e956...d51
Bustetroll Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Jeg sov fortsatt på magen i uke 30. WII Jeg sov på magen i uke 40 jeg! Var gedigen, SF-mål langt over hele det grønne feltet og fikk babyer på godt over 4 kg, men sove på magen var aldri noe problem så lenge ene benet var litt trukket opp. Sovnet på siden og våknet alltid liggende på magen, så jeg gikk ikke inn for å ligge slik heller Men jeansene mine fikk jeg ikke på meg, til det hadde jeg alt for mye vann i kroppen. Anonymous poster hash: 0e956...d51 hehe, jeg hadde bitteliten mage:P Skjulte graviditeten til de jeg bodde med frem til uke 30
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Jeg gikk opp 6 kilo i første svangerskap og det syntes ikke at jeg var gravid før i uke 31-32. Nå er jeg i uke 19 og ser ut som om jeg er 30 uker på vei. Men har bare gått opp 2 kilo. Magen er enorm. Denne gangen har jeg ikke fått på meg buksene mine siden uke 12. Poenget er at alle svangerskap er forskjellige og liten/stor vektoppgang trenger ikke bety noe for hvor stor magen er og hvordan klærne passer Anonymous poster hash: 264d5...d03
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Brukte mine vanlige klær, og holdt lett graviditeten skjult for fremmede fram til uke 32 med førstemann. Denne gangen endte jeg i gravidbukser i uke 12. La ikke på meg noe noen av gangene. Og skjønner virkelig ikke hvorfor det er noe å trakte etter!! Var ikke noe jeg var stolt over akkurat, var bare kroppen min som ikke orket mat. Anonymous poster hash: db937...f6f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Fem år siden siste fødsel og jeg bruker fortsatt mammabuksene mine - slå den, du! Anonymous poster hash: a9c88...3ed
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Her var det mange sure svar. Kjipe damer. Poenget var hverken å hovere eller å si at å være tynn etter fødsel er det viktigste. Jeg spiser helt normalt og barnet utvikler seg akkurat som det skal. Jeg er bare så lettet og glad for at jeg ikke skal ned så mange kilo denne gangen. Synes det var vanskelig og tøft å slanke seg sist. Det slipper jeg nå! Jeg er kjempefornøyd! HI Anonymous poster hash: 06350...f30
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Hva du VET!!! Jeg gikk opp bare 5 kg og fikk spesiell oppfølging pga ekstrem kvalme. Det er faktisk en del ting som kan gå galt om man går opp for lite. Sykehuset tar tak i slikt av en grunn. Så å bejuble minimal oppgang er noe spesielt da barnet KAN ja tatt skade. Jeg sier ikke at barnet HAR tatt skade men det gir grunnlag for ekstra oppfølging. Så før du uttaler deg på slikt idiotisk grunnlag så burde de kanskje vite LITT om hva du prater om. Du slår meg som ei hodeløs høne med slike uttalelser. Anonymous poster hash: 82c2b...38b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Hva du VET!!!Jeg gikk opp bare 5 kg og fikk spesiell oppfølging pga ekstrem kvalme. Det er faktisk en del ting som kan gå galt om man går opp for lite. Sykehuset tar tak i slikt av en grunn. Så å bejuble minimal oppgang er noe spesielt da barnet KAN ja tatt skade. Jeg sier ikke at barnet HAR tatt skade men det gir grunnlag for ekstra oppfølging. Så før du uttaler deg på slikt idiotisk grunnlag så burde de kanskje vite LITT om hva du prater om. Du slår meg som ei hodeløs høne med slike uttalelser. Anonymous poster hash: 82c2b...38b Ingen grunn til å hisse seg opp. Slapp av, pust rolig. Så lenge man ikke slanker seg, går det bra, vet du. Anonymous poster hash: 06350...f30
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 Jeg kunne bruke mine vanlige bukser frem til fødsel. Har bilde av meg selv med enorm mage ni dager over termin, med buksa fortsatt på Anonymous poster hash: 091d0...dd8
Elsker livet Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Hørtes deilig ut Selv om jeg ikke har gått noe særlig opp i vekt hadde jeg umulig vært komfortabel med mine vanlige bukser. Har prøvd å ha bukse med strikk i knapphullet, men da sklir de bare ned og jeg stresser med at det vises at den ikke er lukket. Dessuten syns jeg det presser veldig nederst på livmora veldig tidlig. SÅ her har det vært frem med mammabuksene før uke 12.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #21 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Eller det kommer fra personer som har opplevd å miste sine barn i svangerskapet, under fødsel eller etterpå, og som synes at det å juble over å nærmest ikke se gravid ut i uke 30 er latterlig? Anonymous poster hash: 0741d...515
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #22 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Hva du VET!!!Jeg gikk opp bare 5 kg og fikk spesiell oppfølging pga ekstrem kvalme. Det er faktisk en del ting som kan gå galt om man går opp for lite. Sykehuset tar tak i slikt av en grunn. Så å bejuble minimal oppgang er noe spesielt da barnet KAN ja tatt skade. Jeg sier ikke at barnet HAR tatt skade men det gir grunnlag for ekstra oppfølging. Så før du uttaler deg på slikt idiotisk grunnlag så burde de kanskje vite LITT om hva du prater om. Du slår meg som ei hodeløs høne med slike uttalelser. Anonymous poster hash: 82c2b...38b Ingen grunn til å hisse seg opp. Slapp av, pust rolig. Så lenge man ikke slanker seg, går det bra, vet du. Anonymous poster hash: 06350...f30 Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Anonymous poster hash: 0741d...515
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #23 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Hva du VET!!!Jeg gikk opp bare 5 kg og fikk spesiell oppfølging pga ekstrem kvalme. Det er faktisk en del ting som kan gå galt om man går opp for lite. Sykehuset tar tak i slikt av en grunn. Så å bejuble minimal oppgang er noe spesielt da barnet KAN ja tatt skade. Jeg sier ikke at barnet HAR tatt skade men det gir grunnlag for ekstra oppfølging. Så før du uttaler deg på slikt idiotisk grunnlag så burde de kanskje vite LITT om hva du prater om. Du slår meg som ei hodeløs høne med slike uttalelser. Anonymous poster hash: 82c2b...38b Ingen grunn til å hisse seg opp. Slapp av, pust rolig. Så lenge man ikke slanker seg, går det bra, vet du. Anonymous poster hash: 06350...f30 Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Anonymous poster hash: 0741d...515 Ja det er faktisk det. Dem om det da. Anonymous poster hash: 82c2b...38b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #24 Skrevet 11. august 2014 Jeg er uke 13 og er superfornøyd over bare å ha gått opp 3 kg.... Følte meg plutselig litt teit nå :-/ Anonymous poster hash: 7b6c7...be8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #25 Skrevet 11. august 2014 Drit i de surmaga kommentarene og vær stolt Sånne kommentarer kommer mest sannsynlig fra de som sleit med vekta selv og la på seg 25kg i graviditeten Anonymous poster hash: 1884c...0a9 Eller det kommer fra personer som har opplevd å miste sine barn i svangerskapet, under fødsel eller etterpå, og som synes at det å juble over å nærmest ikke se gravid ut i uke 30 er latterlig? Anonymous poster hash: 0741d...515 Hvis du har opplevd det er det helt forferdelig, men det legitimerer likevel ikke å komme med en ekkel kommentar til noen som gleder seg over noe i hverdagen. Man får det ikke bedre selv ved å være ubehagelig mot andre. Det er nok av negativitet i verden, del litt positivitet! Og for alt dere vet kan jo HI ha opplevd spontanabort før Anonymous poster hash: 1884c...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå