Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne flytte vekk i fra den bygda jeg bor i. Ingen venner, Ingen jobbtilbud verken her eller i nabokommunene, trives overhodet ikke!!:-(

 

Men min samboer som er herifra er jo stagnert her! Han har en jobb han ikke trives med- og på sikt skal han omskoleres.. Han bodde ikke her når vi ble sammen, men vi valgte å flytte til et hus i nettopp denne bygda- midlertidig, trudde jeg:-(

 

Han er overhodet ikke interessert i å flytte dit jeg vil, dit jeg alltid har ønsket å bo. (har bodd der i flere år)

 

Vi venter vårt første fellese barn. elers har jeg to fra tidlogere forhold. og bf bor ikke her.

 

 

Vet ikke hvordan jeg skal få overtalt han:-(



Anonymous poster hash: de000...90d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som lit av et sammensurium synes jeg!

 

dere fyttet til et sted og su TRODDE det var midlertidig men han mener det er fast.

Han trives ikke i jobb, men bytter ikke......

Han skal etterhvert omskoleres. NÅR? TIL HVA?

Du har ikke jobb. Hvor kan du få jobb da? der hvor du vil bo eller et annet sted?

Hvorfor er det nettopp ETT sted du vil bo?

 

Det er jo essensielt at dere finner en boplass dere begge kan trives, hvor dere begge kan jobbe og hvor ungene kan vokse opp med nærhet til sin far......



Anonymous poster hash: ea90a...0f5
Skrevet

Mitt råd er at du (og dine barn selvfølgelig) flytter før fellesbarnet blir født. Det er mye mer styr hvis du vil flytte fra han etter at barnet er født, og du kan risikere at han får hovedomsorgen (avhengig av alder på barnet mm).

 

Anonymous poster hash: 0c33c...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...