Gå til innhold

Blodpropp hemoroide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her i stad angående en blodbropp hemoroide. Den tømte legen i stad med lokalbedøvelse, og nå har jeg så sykt vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør enda vondere nå enn når jeg hadde den saken i stumpen. Er dette normalt? skal det gjøre såååå vondt? Legen sa i stad at jeg kom til å ha mindre vondt etter tømming enn mens den var der. Jeg skal på jobb fra 18.00 til 24.00 :( Finner ingen informasjon om det på nettet heller.

Anonymous poster hash: a27f3...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må jo ringe legen... God bedring!

Skrevet

Ring legen du, og hør med han/henne. Ta en egenmelding i dag. Du bør slappe av og gi det litt tid før du går på jobb nå. (Iallfall i dag)

Anonymous poster hash: ed98f...7a3

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her i stad angående en blodbropp hemoroide. Den tømte legen i stad med lokalbedøvelse, og nå har jeg så sykt vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør enda vondere nå enn når jeg hadde den saken i stumpen. Er dette normalt? skal det gjøre såååå vondt? Legen sa i stad at jeg kom til å ha mindre vondt etter tømming enn mens den var der. Jeg skal på jobb fra 18.00 til 24.00 :( Finner ingen informasjon om det på nettet heller.

Legen burde knytt en tråd rundt slik at den ikke fyller seg opp igjen. Du burde også fått resept på pinex forte og sykemelding, da dette kan gjøre vondt i noen dager.

Anonymous poster hash: cbac7...cd9

Skrevet

Okei, så det er vanlig at det skal gjøre vondt? Da får jeg bare bite tenna sammen. Jeg ble nemlig fortalt at det kom  til å gjøre mindre vondt etter tømming, så derfor ble jeg litt nervøs da det er hundre ganger verre nå. 

Jeg spurte legen også om jeg kunne dra på jobb, og jeg fikk klarsignal. 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...