Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Sitter og leser avisa og ser dødsannonsen til læreren. Hun var i midten av 50 åra. Ut fra annonsen kan det tolkes at hun døde uventa. Sønnen min var kjempe glad i henne. Lurer på hvordan jeg skal fortelle det. Han er 12 år. Anonymous poster hash: 9ac45...75c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Så trist. De kommer nok til å markere det på skolen, men prøv å fortelle det som du ville gjort om det var en i familien (tante, onkel). Anonymous poster hash: b7fbe...9f4
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ta kontakt med skolen først, her skulle nok de ha vært på banen allerede med informasjon til foreldre og elever. Vi opplevde at en assistent (som ikke var direkte knyttet til "vår" klasse) uventet gikk bort for noen år siden, og skolen var raskt, og tydelig ute med informasjon, oppfølging og tilbud om samtale og hjelp til de som trengte det. Og vi fikk veiledning om hvordan vi skulle snakke med barna. Så begynn der er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Hu fra Fredrikstad eller? Nei Anonymous poster hash: 9ac45...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå