Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg skal ha besøk av noen muslimer og vil ikke støte dem. Bør jeg fjerne lammeskinnene i sofaene/stoler og pelspleddet mitt? Anonymous poster hash: 6f11f...98b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Eh nei. Om noen blir støtt er det veganere og ikke muslimer. Muslimer bruker da skinn/pels som alle andre. Men når noe skal SPISES skal det være slaktet halal (ikke alle muslimer som følger den regelen heller, noen holder seg bare unna svinekjøtt). Det gjelder kun om man skal spise det. Anonymous poster hash: 25599...6d3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Eh nei. Om noen blir støtt er det veganere og ikke muslimer. Muslimer bruker da skinn/pels som alle andre. Men når noe skal SPISES skal det være slaktet halal (ikke alle muslimer som følger den regelen heller, noen holder seg bare unna svinekjøtt). Det gjelder kun om man skal spise det. Anonymous poster hash: 25599...6d3 Ok, jeg har allerede vært og kjøpt halal kjøtt og gaver til dem :-). HI Anonymous poster hash: b55f1...66c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Eh nei. Om noen blir støtt er det veganere og ikke muslimer. Muslimer bruker da skinn/pels som alle andre. Men når noe skal SPISES skal det være slaktet halal (ikke alle muslimer som følger den regelen heller, noen holder seg bare unna svinekjøtt). Det gjelder kun om man skal spise det. Anonymous poster hash: 25599...6d3 Ok, jeg har allerede vært og kjøpt halal kjøtt og gaver til dem :-). HI Anonymous poster hash: b55f1...66c Da blir det nok bra Anonymous poster hash: 25599...6d3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Eh nei. Om noen blir støtt er det veganere og ikke muslimer. Muslimer bruker da skinn/pels som alle andre. Men når noe skal SPISES skal det være slaktet halal (ikke alle muslimer som følger den regelen heller, noen holder seg bare unna svinekjøtt). Det gjelder kun om man skal spise det. Anonymous poster hash: 25599...6d3 Ok, jeg har allerede vært og kjøpt halal kjøtt og gaver til dem :-). HI Anonymous poster hash: b55f1...66c Da blir det nok bra Anonymous poster hash: 25599...6d3 Ja satser på det☺ :-). Det er jo ikke alle kulturforskjeller jeg kan, og jeg vil at alt skal bli så bra for disse fantastiske menneskene. HI Anonymous poster hash: b55f1...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå