m+m+a Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hei Kjeder du deg? Ønsker du en hobby? En deltidsjobb eller kanskje en heltidsjobb? Da kan jeg hjelpe deg på veien. Du bestemmer selv hvor mye du vil jobbe. Men det er ut ifra innsatsen din du får lønn. Det er ikke pyramide og heller ikke en jobb der du kan ligge på latsiden hvis du virkelig vil tjene penger, men det blir lettere etter hvert, det er de første mnd som du virkelig må stå på. Det er ingen forpliktelser og du blir din egen sjef ! Hvis du vil vite mer så send meg en privat melding
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg er interessert, men kan du si noe mer her? Er det salg, håndarbeid etc? Hvilken bransje? Stipulert årslønn på fulltid? Anonymous poster hash: ce0b5...7b1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Sikkert Forever forhandler..... Anonymous poster hash: 498ce...e6f
Miltus Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Kan omtrent vedde lønna mi på at det er forever living det gjelder, evt noe annet homeparty! Men setter penga på forever living!
m+m+a Skrevet 11. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2014 Det er salg Hvis du vil nå høyt og drive med det på fulltid så kan du tjene opp til 1 million eller mer, det er opp til deg og innsatsen din
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Dette er forever living. Lover gull og grønne skoger... Ser disse folka spamme ned diverse Facebookgrupper. Utrolig irriterende! Anonymous poster hash: 11fbc...9c3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Nuskin ? Anonymous poster hash: df706...659
Miltus Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Dette er forever living. Lover gull og grønne skoger... Ser disse folka spamme ned diverse Facebookgrupper. Utrolig irriterende! Anonymous poster hash: 11fbc...9c3 Helt sant! Har også følgt med på divamamma sin blogg litt sånn av og til de siste årene.. Men, hun ble vervet av forever living, og nå er det kun hvor fantastisk det er! Og hvor enkelt man blir rik!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå