Gå til innhold

Burde ikke denne Caroline Berg, ha giftet seg med Riise.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo litt rart å kalle seg fotballfrue, bare fordi mannen spiller litt fotball på ettermiddagen, er det ikke?

Burde man ikke i det minste hatt en skikkelig fotballspiller til mann? litt rart å bygge merkenavn på sviktende gunn?

Anonymous poster hash: 9a2f0...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye tilfeldigheter da, og at hun kalte seg fotballfrue i sin første blogg når hun gikk med gifteplaner med en ung og lovende fotballspiller er jo ikke så rart.

At den unge og lovende fotballspilleren aldri utviklet seg til å bli så god som han hadde håpet, og at hennes blogg skulle utvikle seg til å bli Norges mest leste blogg var nok ikke noe noen av dem forutså. Når bloggen først hadde blitt så stor kunne hun selvfølgelig ikke bytte navn på den, fotballfrue var allerede et merkenavn og det måtte hun bygge videre på.

Anonymous poster hash: 7225f...9e7
Skrevet

Han har jo fotballen som sitt yrke for tiden og hun er jo gift med han! Vil ikkr det si at hun da er fotballfrue? Må han liksom være sponset av betsson og spille på real madrid?

Skrevet

Det å "titulere" seg med mannen sin, er jo like nekete uansett. Litt sånn "fru godseier Ola von Pettersen". Men når man ikke har noen egne kvaliteter man kan feste til bloggnavnet sitt, så får det jo nesten bare bli sånn.

Anonymous poster hash: 00cc2...cfa
Skrevet

Jeg tror de 2 hadde blitt et supert par.. I mine øyne er de like talentløse og uinterressante... Så derfor leser jeg ikke om noen av dem. Men har likevell fått med meg litt hva de bryr seg om. (er umulig å ikke få med seg når en leser litt sladdeblader eller vanker inne på dib)  Gjeeeesp!

Anonymous poster hash: d6b80...310
Skrevet

Helt enig med HI!

FF og Riise hadde passet godt sammen, like hjernedøde og narsissistiske begge to. Det er i alle fall latterlig å kalle seg fotballfrue når denne fotballspilleren er en utrolig middelmådig type ingen utenfor Grenland har hørt om. 

Anonymous poster hash: 4ab5b...acb
Skrevet

Han er jo fotballspiller av yrke med flere års kontrakt med Odd som gjør det relativt bra i Tippeligaen.... Så vil ikke si han bare spiller fotball på ettermiddagen..

Anonymous poster hash: 18ac8...fb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...