QueenM Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hørte at noen mener at nye regler sier at vi nå bare får feriepenger av 12 av permisjonsukene?? kan dette stemme? Vi skal jo ikke lide økonomisk fordi om vi har permisjon. Syntes dette hørtes merkelig ut, hvis noen vet sikkert hvordan dette fungerer vil jeg gjerne ha tilbakemelding.
Sørlandskjerringa Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Det stemmer. Velger du 80% får du feriepenger av de 15 første ukene, og ved 100% får du for de 12 første ukene. https://www.nav.no/rettskildene/Rundskriv/§+14-8+Feriepenger+av+foreldrepenger.147676.cms
QueenM Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Er det mulig, man taper jo utrolig mye penger året etter da!?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Nye regler? Sånn var det jo for 10 år siden og
Gjest StineTh Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Det er ikke nye regler nei. Har vært sånn så lenge jeg kan huske hvertfall. Noen er derimot heldige og får fulle feriepenger av arbeidsgiver selv om NAV kun betaler for 12/15 uker. Hør med arbeidsgiver om det er sånn hos dere
QueenM Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2014 Det er ikke nye regler nei. Har vært sånn så lenge jeg kan huske hvertfall. Noen er derimot heldige og får fulle feriepenger av arbeidsgiver selv om NAV kun betaler for 12/15 uker. Hør med arbeidsgiver om det er sånn hos dere Aha, da var det derfor jeg hadde fulle feriepenger forrige permisjon!! Da skal jeg sjekke med min nåværende også!! Taper jo mye penger ellers!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå