4barns mor Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Fikk ett tips om å blande eddik og zalo med vann for å bli kvitt disse skapningene. Og vet du, det funker som bare det..
Light of my life Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 I know: har akkurat testet det samme
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Setter du det i en skål? Har kjøpt sånn "gift-penn" på jernia som nan stryker over vindu eller annet ned. Funker det og, men må støvsuge bananfluer i alle karmer. Hadde vært enklere å fange dem et sted Anonymous poster hash: 9b1fa...31b
4barns mor Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Setter du det i en skål? Har kjøpt sånn "gift-penn" på jernia som nan stryker over vindu eller annet ned. Funker det og, men må støvsuge bananfluer i alle karmer. Hadde vært enklere å fange dem et sted Anonymous poster hash: 9b1fa...31b Jeg tok en skål med vann, puttet oppi en dæsj eddik og en dæsj zalo, tok over plastfolie og lagde hull i den. Satte den på kjøkkenbenken, og har "fanget" mange i løpet av natta...
Cruella De Vil Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Hva slags eddik bruker dere? Balsamiko, "vanlig" eddik eller hva?
4barns mor Skrevet 11. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg brukte vanlig eddik, for det var det eneste jeg fikk tak i. Men har lest at man kan bruke eplecider eddik
Kortslutning Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Jeg tar rødvin i et glass og har over folie jeg stikker hull på. Funker også veldig bra:) Veldig genielt å bruke siste skvetten i flaska til å få bort de ufyselige brune fluene:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Bruker rødvinseddik Anonymous poster hash: cfd7a...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå