Gå til innhold

Hvilke stoler skal vi ha på kafeen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Og så Siestaen min etter maten.

Skrevet

Da noterer jeg 2 slike :) Kan de eventuelt mikses med Hal (1.), eller bør jeg kjøre Skandia jr. rundt hele bordet? Har plass til 8 sånn til vanlig..

Skrevet

De kan fint kombineres! Fine de også :)

Skrevet

Da ligger det ann til å slå til på 6 for 5 tilbudet på hal, og kline til med 2 scandia i tillegg (reserverer de til dere så klart)!

Konjakkstoler får bli på neste års budsjett. Det var akkurat en vaskemaskin som kom og stjal fra møbbelkontoen min, frekkt!

Skrevet

Himmel, skal si du har et kafébudsjett som sier hurra! Jeg gleder meg! Ta med kake? Eller kaffe?

Skrevet

Himmel, skal si du har et kafébudsjett som sier hurra! Jeg gleder meg! Ta med kake? Eller kaffe?

Jepp, jeg har vært tålmodig og flink og spart lenge :) Den gamle spisestua var et utslitt arvebord og knirkete furupinnestoler av billigste sort.

Ta gjerne med nybakt brød! (jeg har fremdels peppernøtter foresten....)

Skrevet

Jepp, jeg har vært tålmodig og flink og spart lenge :) Den gamle spisestua var et utslitt arvebord og knirkete furupinnestoler av billigste sort.

Ta gjerne med nybakt brød! (jeg har fremdels peppernøtter foresten....)

Så deilig! Brød skal bli. Setter deig as we speak, faktisk. Skal skiftes her og etter hvert, spisestuen, altså. Men jeg har litt for mange hus (ha ha) og litt for lite budsjett enda..

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Syns dette lover veldig godt for lange kvelder med peppernøtter, køørd og muligens litt vin?

Skrevet

Skandia jr :)

Tar med vin og muligens bobler om det er igjen etter sommeren

Skrevet

Scandia..

Skrevet

Skandia er lekre! Men husker jeg feil når jeg tror de er litt breie? Vi har noen S chair av Verner Panton. Superkule! Men de er litt for breie til at det funker godt når vi er mange til bords... Noe å tenke på om det ofte er mange på kafeen?

Skrevet

Skandia er lekre! Men husker jeg feil når jeg tror de er litt breie? Vi har noen S chair av Verner Panton. Superkule! Men de er litt for breie til at det funker godt når vi er mange til bords... Noe å tenke på om det ofte er mange på kafeen?

Takket for innspill, det skal jeg sjekke!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...