Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Har en som fyller to år snart, og det var vært slitsomt. Dårlig søvn og hektisk, da hun begynte å gå når hun var 9 mnd:p Har vært helt "IMOT" en baby til. Men nå.. NÅ gleder jeg meg!!!!! Og da er det vel riktig tid? Håper alt klaffer fort, og at jeg blir gravid mot slutten av året!!!! Anonymous poster hash: c6bf8...28c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Samme her:-) Har to små, men gleder meg til å utvide flokken med to til utover de neste årene:-) Anonymous poster hash: 9aeec...887
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Samme her:-) Har to små, men gleder meg til å utvide flokken med to til utover de neste årene:-) Anonymous poster hash: 9aeec...887 Tøft!! Jeg har vært redd for én til.. Haha:p Anonymous poster hash: c6bf8...28c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Samme her:-) Har to små, men gleder meg til å utvide flokken med to til utover de neste årene:-) Anonymous poster hash: 9aeec...887 Tøft!! Jeg har vært redd for én til.. Haha:p Anonymous poster hash: c6bf8...28c Hehe, det går uansett bra:-) Er koselig med søsken for de små krabatene! Her blir det nok å prøve fra nyttår:-) Anonymous poster hash: 9aeec...887
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg er nok litt sær, for det passer kjempe dårlig forhold til barnehage osv. Men vil så gjerne ha en i oktober/november. Verdens koselige tid og kose seg inne!!😊 Hi Anonymous poster hash: c6bf8...28c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg er nok litt sær, for det passer kjempe dårlig forhold til barnehage osv. Men vil så gjerne ha en i oktober/november. Verdens koselige tid og kose seg inne!! HiAnonymous poster hash: c6bf8...28c Det var koselig å lese at du gjerne vil ha en i oktober/november Skal selv ha i månedskiftet der og har hele tiden "deppet" (ikke misforstå altså, er jo overlykkelig) over å få en vinterbaby... jeg ville ideelt sett så veldig gjerne ha en baby i april/mai, slippe å tenke på masse klær og kulde og snø og slaps, bare være ute og kose seg, trille turer i finværet og kose meg... Men kanskje det ikke blir så ille likevel Anonymous poster hash: bc6f1...768
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Åh, vinterbaby er best! Fikk en i desember, og trodde det var "verdens undergang" pga all skremselspropagandaen ;-) Men det er virkelig perfekt! For det første: De første månedene er du i en boble med babyen og mest inne uansett.. Deilig å kose seg med (forhåpentligvis) rolig sovebaby som trenger pupp hver time ca.. For det andre: våren kommer samtidig med at baby begynner å våkne ;-) fineste tiden å ha permisjon! Baby ligger fortsatt i dypvogn, godt pakket inn. Mye enklere enn når vårbabyen skal sitte oppe med vinden i ansiktet 9 mnd gammel i - 7 grader!! For det tredje: Du har all den fine permisjonen! (Forutsatt at du tar 80%) Når pappaen tar over, senker mørket og høsten seg igjen, mens du har fått hvert ute hver dag gjennom vår/ sommer og tidlig høst :-) Gled deg! Anonymous poster hash: a1e2b...7c4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Helt riktig!! Om jeg hadde full kontroll på timingen, så hadd det helt klart blitt høst!! Jeg fikk en i oktober.. Helt utrolig koselig og være hjemme i mørket og kose seg.. Titte litt på kjøpesenter og café mens babyen fortsatt gidder å ligge stille:p Etter noen få måneder var det opp og se og helst ikke sitte stille, så da passet det at våren var på vei. Akkurat som hun over skriver. Gled deg!!!! Den beste tiden 😊😊 Anonymous poster hash: c6bf8...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå