Gå til innhold

Hemoroide på strørrelse med en drue

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5 dager siden fikk jeg en STOR hemoroide. Den er hard, hoven og lilla i fargen. Det gjør vondt når jeg går, sitter, ligger ... Vondt hele tiden. Har smurt med hemoroidekrem fra apotek i tillegg til sånn smertestillende krem. Men ingenting hjelper. Kan det være at jeg har trombosert hemoroide? Er de vonde å tømme? 

Anonymous poster hash: 8e976...224
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er også rar i fasongen. Den er mer avlang enn rund.  :huh:

hi

Skrevet

Fastlege kan sette deg opp på venteliste, fjerne den på sykehuset. Med eller uten narkose. Hehe! :) 

Anonymous poster hash: 0100b...039
Skrevet

Venteliste?? Jeg vil fjerne den nå :( Det gjør så vondt. Har lest litt på nettet at det kan hjelpe å dytte den inn i anus. Men jeg får ikke rikket den hemoriden verken til høyre, venstre eller inn i anus. 

:kjefte:

hi

Skrevet

Jeg har fått fjernet en trombosert hemoroide. Helt overkommelig inngrep og veldig deilig når trykket og smertene letter.

Be om hastetime idag. Legen gjør dette på noen få minutter.

Skrevet

Mmmmmm... Druer...  :wow:

Anonymous poster hash: b1966...e6f
Skrevet

Hei, jeg fikk hastetime hos legen. Og det var en sånn blodpropp-hemoroide. Så han måtte tømme den. Å sette bedøvelsen var helt for j#%#%. Men nå er den hvertfall tømt, så håper jeg at det ikke vil gjøre så vondt når lokalbedøvelsen er ferdig, jeg skal på jobb om noen timer. 

Det lignet forresten mer på en sossis pølse enn en drue  :fnise:

HI 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...