Gå til innhold

Hva gjør man da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 14 mnd gammel datter som begynner i bhg, veldig avhengig av meg. Jeg regner med øitt gråt osv, men hva gjør man da, når de gråter? Jeg har altid trøstet ved gråt.

Jeg ser ikke for meg at jeg bare kan gå ut av barnehagen! :(

 

Anonymous poster hash: 090be...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da samarbeider du med de voksne der du er. Min gutt var også veldig avhengig av meg når han begynte. Sa i fra på forhånd så vi fikk 5 dager tilvenning i steden for 3. Men det gikk overraskende bra!

 

Første dagen var vi der noen timer.

Andre dagen var jeg der. Men de voksne skiftet bleie og lekte med han (jeg var der som tilskuer)

Tredje dagen: samme som dagen før.

Fjerde dagen: de voksne gjorde det meste mens jeg var der. Jeg la han, og når jeg sov dro jeg. Så når han våknet var jeg ikke der. De ringte når han var våken og jeg kom.

Femte dagen var han der alene :)

 

Dette kan de i bhg, så selv om du tror at det ikke kommer til å gå (som jeg gjorde) går det seg nok til :) noen tårer blir det helt sikkert etterhvert, men de ringer jo om barnet er helt utrøstelig. Som regel går det vveldig fint når mamma har gått :)

 

Masse lykke til! :)

Skrevet

Jeg har en som er veldig trygg men gråter i max 30 sek når jeg drar uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...