Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 http://www.pickles.no/mmm-myk-genser/ Evt, brukt samme garnet? Jeg lurer litt på om det blir veldig nuppete i vask, eller om det holder seg ok? Anonymous poster hash: 19779...fa1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Har ikke hatt problemer med at Abuelita tjuk/tynn blir nuppete. Anonymous poster hash: 084e7...c81
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Har ikke hatt problemer med at Abuelita tjuk/tynn blir nuppete. Anonymous poster hash: 084e7...c81 Så bra! Jeg strikker ikke så mye, så litt kjipt å bruke mye tid og penger på en genser dersom den blir stygg etter bare noen vask liksom Pleier du å kjøpe garnet fra Pickles, eller kjøper du det andre steder? Synes det var litt dyrt jeg. HI Anonymous poster hash: 19779...fa1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Har ikke hatt problemer med at Abuelita tjuk/tynn blir nuppete. Anonymous poster hash: 084e7...c81 Så bra! Jeg strikker ikke så mye, så litt kjipt å bruke mye tid og penger på en genser dersom den blir stygg etter bare noen vask liksom Pleier du å kjøpe garnet fra Pickles, eller kjøper du det andre steder? Synes det var litt dyrt jeg. HI Anonymous poster hash: 19779...fa1 Pleier å kjøpe fra Pickles, veldig godt fornøyd med det garnet jeg har kjøpt der. Anonymous poster hash: 084e7...c81
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Kan jeg spørre om du vet hvordan størrelsene er? Jeg ser jeg må kjøpe riktig størrelse også, men er usikker på hvilken jeg bør velge. Jeg er 173 cm og bruker normalt størrelse 38. Dette skal jo være en lang kosegenser, men jeg vil ikke at den skal bli helt formløs heller. M eller L tror du? HI Anonymous poster hash: 19779...fa1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Kan jeg spørre om du vet hvordan størrelsene er? Jeg ser jeg må kjøpe riktig størrelse også, men er usikker på hvilken jeg bør velge. Jeg er 173 cm og bruker normalt størrelse 38. Dette skal jo være en lang kosegenser, men jeg vil ikke at den skal bli helt formløs heller. M eller L tror du? HI Anonymous poster hash: 19779...fa1 Send de en mail og spør. De e flinke til å svare på mail. Anonymous poster hash: 084e7...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå