Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg har fått dobbelthake etter en graviditet, og trenger råd. Kan man bli kvitt den uten kirurgi (som ikke er aktuelt)? "Trene" den bort på noe vis? Hvis ikke, er det noen som har tips til hvordan man kan sminke den bort, kle seg sånn at den ikke synes så godt etc.? Fælt å se seg selv i profil nå. Anonymous poster hash: fa4a1...4a8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 . Anonymous poster hash: fa4a1...4a8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ikke annet enn slanking og håpe at den trekker seg inn. Anonymous poster hash: 1f54e...a2e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Du må slake deg generelt... du kan ikke slanke vekk kun dobbelhaken.. Anonymous poster hash: c69fc...882
Himmel og hav Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen:* Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende.Himmel og havBrukermoderator
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Jeg tolker det som at du ikke hadde dobbelthake før du ble gravid? Jeg får også dobbelthake når jeg veier over en viss grense. Så slanking er nok veien å gå! Du har kanskje noen kg igjen etter svangerskapet? Jeg meldte meg inn i vektklubb på vg etter mitt siste sv.skap og det virket som f! Anonymous poster hash: efb53...916
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Slank deg ja Anonymous poster hash: c98c0...a4f
oslofrk Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Jeg lærte da jeg var liten at man kan "klaske bort" dobbelthake. Altså massere, eller klappe på huden for at den skal trekke seg mer sammen. Veeeeldig usikker på om det er en av "ungdomsskolesannhetene" kjenner jeg 😜
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Som regel er det den generelle vekten som er problemet. Går du ned i vekt, går dobbelthaken bort. Selv har jeg dessverre fått et "grevinneheng" som en slags dobbelthake etter en plutselig hevelse på hele halsen i noen mnd. Jeg som alltid har hatt veldgi markant nesten spiss hake og aldri noen som helst antydning til dobbelthake. Er du slank og likevel har dobbelthake og den i tillegg er øm, bør du oppsøke lege. Anonymous poster hash: 8da6e...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå