Gå til innhold

Hva sier mannen din under akten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare pusting og stønning?

Anonymous poster hash: 8f556...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er helt stille. Hele tiden. Jeg kan formelig se for meg de kleine pingvinene danse rundt i rommet................... Litt lyd er fint

Anonymous poster hash: 3e74f...0f8

Skrevet

Nesten ingen ting, kanskje litt tung pusting...men liiiitt sånn strønning når det "går" for han. Og alltid "sorry" akkuratt når det skjer, om ikke jeg fikk orgasme. Hehe :D men han pleier å være flink å spørre om han får lov...siden jeg og vill jo :-(

Skrevet

Nesten ingen ting, kanskje litt tung pusting...men liiiitt sånn strønning når det "går" for han. Og alltid "sorry" akkuratt når det skjer, om ikke jeg fikk orgasme. Hehe :D men han pleier å være flink å spørre om han får lov...siden jeg og vill jo :-(

Spør du om lov før du kommer? Jeg bare lurer. ;)

Skrevet

Spør du om lov før du kommer? Jeg bare lurer. ;)

Nei, ikke jeg. Men HAN kjenner at han klarer ikke å holde ut til han får meg til å komme. Derfor spør han så fint "får jeg lov å komme" er bare søtt, og jeg sier selvfølgelig ja, hehe :D

Grunnen til at han spør er pga jeg selv ELSKER å komme. Om du skjønner ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...