Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Eller er det bare pusting og stønning? Anonymous poster hash: 8f556...1e2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Han er helt stille. Hele tiden. Jeg kan formelig se for meg de kleine pingvinene danse rundt i rommet................... Litt lyd er fint Anonymous poster hash: 3e74f...0f8
Nerhaj Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Nesten ingen ting, kanskje litt tung pusting...men liiiitt sånn strønning når det "går" for han. Og alltid "sorry" akkuratt når det skjer, om ikke jeg fikk orgasme. Hehe men han pleier å være flink å spørre om han får lov...siden jeg og vill jo :-(
Anne-B. Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Nesten ingen ting, kanskje litt tung pusting...men liiiitt sånn strønning når det "går" for han. Og alltid "sorry" akkuratt når det skjer, om ikke jeg fikk orgasme. Hehe men han pleier å være flink å spørre om han får lov...siden jeg og vill jo :-( Spør du om lov før du kommer? Jeg bare lurer.
Nerhaj Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Nesten ingen ting, kanskje litt tung pusting...men liiiitt sånn strønning når det "går" for han. Og alltid "sorry" akkuratt når det skjer, om ikke jeg fikk orgasme. Hehe men han pleier å være flink å spørre om han får lov...siden jeg og vill jo :-( Spør du om lov før du kommer? Jeg bare lurer. Nei, ikke jeg. Men HAN kjenner at han klarer ikke å holde ut til han får meg til å komme. Derfor spør han så fint "får jeg lov å komme" er bare søtt, og jeg sier selvfølgelig ja, hehe Grunnen til at han spør er pga jeg selv ELSKER å komme. Om du skjønner ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå