Miamaria Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har brukt de som følger med iphonen til nå. Disse er nå ødelagt å jeg må ha nye. Hvilke type er dere fornøyde med? Kommer til å bruke de primært til trening. Best med de inni ørene eller sånne store utenpå? Tenker at jeg setter max- pris på ca 400. Anbefalinger. Hadde vært supert med link til butikk eller ebay og:) På forhånd takk:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Koss sine er kjempegode, bruker de til alt fra løping, sykling og i hallen. god lyd, livstidgaranti og god passform. koster 299 på teknikmagasinet. Anonymous poster hash: e94fa...ec5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Koss porta pro Hater å bruke slike som er inni øret, spesielt når jeg trener. Faller bare ut og er generelt ubehagelig over lengre tid. Anonymous poster hash: f4e68...cb8
Miamaria Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Da skal jeg sjekke ut de! Takk!
ormeynglet Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 De har Koss på Europris også. Er veldig fornøyd med de:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Det kommer an på hvilken treningstype du driver med. Hvis du løper mye ute bør du velge noen som ikke blokerer for all lyd. Det kan være ganske farlig om du ikke hører biler, sykkler ol. Anonymous poster hash: 6acff...e82
LeTwinsA Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Jeg hadde ikke maktet å trene med mine Koss iallefall. Trenger noe som sitter. Mener det er noen som er inni øret med bøyle rundt som er bra. (husker ikke navnet) - jeg kjøpte noen på Ebay som er slike man putter i øret Orker ikke at headsettet slenger når jeg løper iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå