Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Sikkert litt klænete overskrift, men pytt sann For 3 år siden begynte jeg på antidepressiva og la på meg 7 kg på et år. Dessverre sluttet ikke vekta å øke etter jeg sluttet på tablettene. Jeg har gått opp 4 kg etter det da jeg har vært sløv med maten Veier nå 65 kg og er 156 cm høy, men alle kiloene har lagt seg på overkroppen Hvordan skal jeg få trent bort magen? Den kommer aldri til å bli helt flat, den har vært igjennom 4 svangerskap og er null elastikk igjen i huden. Men det må vel være noe jeg kan gjøre for å fjerne den deigete magen?? Har du kostholdstips som kan kombineres så tas de også imot med stor takknemlighet Anonymous poster hash: 44808...c50
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg løper 5 km fire ganger i uken. Har ved dette gått ned 5 kg uten å endre kosten. SUUUUPER effektivt ved litt ekstra magefett. Kosten er helt ok. Frokost: 2 skiver med div pålegg, ofte peanøttsmør og lett jordbærsyltetøy Lunsj: 2 knekkebrød med egg/speltlomper med egg og grønnsaker Middag: varierende (vanlig middager) Kvelds: 2 skiver med div pålegg Blir litt nøtter/frukt/grønnsaker/mørk sjokolade mellom disse måltidene. Drikker vann/kaffe/pepsi max Helgene er mer usunne med godis og chips. Dette har iallefall funket for meg, så må du finne ut hva som funker for deg Anonymous poster hash: cd4f7...133
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 hvis huden har mistet elastikken vil du aldri bli kvitt den deigete magen. Du får muskler og mister fett, men huden vil henge der. Eneste som hjelper da er bukplastikk. Her er det samme problem - sixpack under deigmagen og BMI på 19,5. Anonymous poster hash: 57fed...eea
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 En venninne er også sånn, kjempetrent og hun ser bra ut, bortsett fra magen. Den er forsåvidt flat, men den disser og spretter rundt siden huden er så løs. Bukplastikk er det eneste som vil stramme henne helt opp. Anonymous poster hash: 61df9...7f6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Ingen spesiell trening blir kvitt deigete mage. Man kan ikke velge å bli kvitt fett enkelte steder. Den totale fettprosenten må ned. Tren styrke for å få mer muskler og forbrenne mer fett, og tren kondisjon for å få bedre kondisjon og forbrenne mer. Spis litt mindre og litt sunnere. Anonymous poster hash: 4449e...ff1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Joda, du kan bli kvitt deig-magen dersom deigen består av ekstra fett:) det aller viktigste er faktisk kondisjonstrening. deretter trening av indre kjernemusklatur, trening av rydd/nakke for å få en rettere holdning, deretter konkret trening av mage/rumpe/lår. Elastikken i huden vil du aldri helt få tilbake, så magen kan bli litt "dissete" selv om du blir sprek og fit. men du kan fint få bort deigen:) Anonymous poster hash: 5c0e5...afa
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Tusen takk for tipsene deres! Skal ta til meg alt dere skriver Ang huden så snakket jeg med en kirurg i 2011, da veide jeg 54kg. Han sa som dere at jeg aldri får trent vekk overflødig hud, men problemet er jo at jeg har "fylt ut huden" igjen. Magen var ikke SÅ ille da jeg veide 11kg mindre, men nå har jeg fått litt epleform og da må jeg få trent bort fettet ihvertfall Hi Anonymous poster hash: f715a...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå