Gå til innhold

HJERTESUKK....Trinny og susanna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger med på disse programmene.

Men herlighet, de som er litt overvektige, eller frodige, omg.

Jeg er særdeles interisert sikkert forde jeg jeg overvektig og usikker på klesstil selv.

Men jeg ser at utrolig mange anntrekk er vanvittig trange, og går sikkert fint å gå på catwalken med, men det er no ikke noe man kan sitte i, eller "leve" i.....

Mon tro hva Jan Thomas synes om disse damenes stylinger.....

Kunne tenke meg "en uuuuke med Jan Thomas"........................

Anonymous poster hash: 3eb58...424
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt på det samme selv. Jeg er normalvektig, men har litt ekstra rundt magen etter fødsler, og ikke tale om at jeg hadde følt meg komfortabel i en del av de åleskinnene de kommer drassende med. Greit nok at det ser ok ut når man står, men vil jo se ut som en (flere) bilring(er) når man setter seg ned ;)

Anonymous poster hash: f3708...211
Skrevet

Poenget er vel å gi litt selvsikkerhet?

Skrevet

Joa, men jeg finner det underlig at det gir selvsikkerhet å bli presset inn i noe åletrangt som man deep down inside VET man ikke kan bruke.

Selv føler jeg meg aldrig så tjukk og utilpass som dersom noe er skikkelig stramt....men det er no meg da.

Likedan det med belter oppunder brystet på damer med magen som problemomrpde.

Jo da, når jeg ser meg selv rett forfra så kan også jeg se bra ut da, men fra siden ser jeg jo svært gravid ut når jeg har belte oppunder brystene.

Anonymous poster hash: 3eb58...424
Skrevet

Nå er det vel slik at jeg har til gode å se de to kle på noen som helst noe som helst pent, flatterende eller logisk, enten ofrene er små, store, tykke, tynne. De har jo en smak som ikke ligner grisen, og aldri har jeg sett at de har klart å kle opp noen i noe som passer ofret, og ikke T eller S. Men halvgrei underholdning er det jo å se de bomme gang på gang. 

Anonymous poster hash: 4f83d...b97
Skrevet

Skjønner ikke at noen ser på det jeg. Alle blir jo dritstygge :/ og de kler seg jo ikke akkurat bra selv lenger heller.. 

Anonymous poster hash: bb373...a7a
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg er helt enig, jeg har enda ikke sett dem putte på noen noe som jeg synes er fint, og jeg har sett mange av programmene deres både her og andre steder.  

Skrevet

Hvis man er så tjukk at man ser gravid ut med et belte under puppene ser man garantert ikke så mye bedre ut uten. Det ser faktisk freshere ut at man prøver, enn at man drar på seg ei alt for vid skjorte f.eks og ser ut som et telt.

Anonymous poster hash: a73a9...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...