Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Var dere like dårlig døgnet rundt? Jeg har hatt det to ganger men i de gode periodene var jeg bare kvalm og spydde på dagen, fikk "fri" på natta. Tror det var mye takket være at jeg var oppe å spiste tre ganger hver natt og fikk i meg 0.75 L drikke hver natt. Greide nemlig tømme en 0.25 L drikkekartong med juice og få i meg en energivarer tre ganger hver natt. Selv om jeg til tider ikke holdt nede noe på dagen. Kunne hvertfall aldri ta mer enn en slurk drikke om gangen. Lærte meg dette nattmat trikset litt uti første og da bedret jeg meg noe. Begynte med det fra første kvalme dag med nr to. I kortere perioder, 2 - 3 ganger per sv skp i en uke eller to var jeg derimot så dårlig at jeg ikke fikk i meg noe hele døgnet. Som konstant omgangssyke. Afipran og målesprøyte med sitronbrus i munnen hindret meg fra innleggelse disse gangene. Har jeg vært heldig siden jeg slapp unna på natt, er det vanlig at det letner litt da? Og andre som har prøvd å spise på natt? Ble jo alltid dårligere om jeg ikke fikk mat kontinuerlig selv om kvalmen var grusom og appetitten borte. Driver og vurderer nr tre. Redd jeg blir verre og det vet jeg ikke om jeg takler psykisk. Tror jeg kanskje slapp lett unna selv om det ikke kjentes slik ut da. Anonymous poster hash: d73ac...3d1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Dytter Anonymous poster hash: d73ac...3d1
Superdolly Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 For meg var det ingen forskjell på dag og natt. Og tro meg, jeg prøvde å spise om natta også, men det kom rett opp igjen. Akkurat som på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå