Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Etter siste fødsel har mine dager som pms-monster blitt hundre ganger værre... Før var det minimalt med smerter, og humøret kunne bli litt surt men ikke noe store greier. Nå..... Jeg får vondt i rygg, mage, oppblåst, ustabil, sover elendig, prikking i kroppen, soppinfeksjon.. Noe jeg har glemt? Plutselig stuptrøtt og plutselig sulten. Nå kjenner jeg at jeg går mot enda en søvnløs natt med mauring i kroppen. Jeg får også noen muskelrykninger og kom på at magnesium skal hjelpe mot dette. Når jeg googler magnesium får jeg opp at 50% av kvinner med pms har lavt magnesiumnivå. Noen som tar magnesium? Evt har andre råd til et oversensitivt, søvnløst monster?? Anonymous poster hash: d0f21...e09
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ingen råd. Men si fra når du finner kuren . Anonymous poster hash: 6e0e3...4b2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Har skikkelig PMS noen dager hver måned selv og blir i tillegg utrolig irritabel av lavt blodsukker, så må passe på å spise jevnlig, men kan ikke skjønne at jeg skal mangle magnesium siden jeg spiser en del nøtter som inneholder dette.... Anonymous poster hash: 6e0e3...4b2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Merker også det med blodsukkeret men er utrolig dårlig på å spise ofte. Ser det er mange råd; ikke sukker, ikke kaffi, ikke salt, mer mosjon etc... Men når man får mange symptomer på en gang må det vel komme fra noe spesifikt? Som sopp i kroppen eller mangel på noe..? Håper på en mirakelkur! Pms er noe dritt, grrr Anonymous poster hash: d0f21...e09
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg tar magnesium regelmessig av en annen grunn, hadde ikke pms-plager før. Men magnesium er ikke farlig så prøv Anonymous poster hash: 0501f...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå