Gå til innhold

Pms monster!! Magnesium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siste fødsel har mine dager som pms-monster blitt hundre ganger værre... Før var det minimalt med smerter, og humøret kunne bli litt surt men ikke noe store greier. Nå..... Jeg får vondt i rygg, mage, oppblåst, ustabil, sover elendig, prikking i kroppen, soppinfeksjon.. Noe jeg har glemt? Plutselig stuptrøtt og plutselig sulten. Nå kjenner jeg at jeg går mot enda en søvnløs natt med mauring i kroppen. Jeg får også noen muskelrykninger og kom på at magnesium skal hjelpe mot dette. Når jeg googler magnesium får jeg opp at 50% av kvinner med pms har lavt magnesiumnivå. Noen som tar magnesium?

Evt har andre råd til et oversensitivt, søvnløst monster??

Anonymous poster hash: d0f21...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd. Men si fra når du finner kuren :(.

Anonymous poster hash: 6e0e3...4b2
Skrevet

Har skikkelig PMS noen dager hver måned selv og blir i tillegg utrolig irritabel av lavt blodsukker, så må passe på å spise jevnlig, men kan ikke skjønne at jeg skal mangle magnesium siden jeg spiser en del nøtter som inneholder dette....

Anonymous poster hash: 6e0e3...4b2
Skrevet

Merker også det med blodsukkeret men er utrolig dårlig på å spise ofte. Ser det er mange råd; ikke sukker, ikke kaffi, ikke salt, mer mosjon etc... Men når man får mange symptomer på en gang må det vel komme fra noe spesifikt? Som sopp i kroppen eller mangel på noe..? Håper på en mirakelkur! Pms er noe dritt, grrr

Anonymous poster hash: d0f21...e09

Skrevet

Jeg tar magnesium regelmessig av en annen grunn, hadde ikke pms-plager før. Men magnesium er ikke farlig så prøv :)

Anonymous poster hash: 0501f...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...