beachgirl Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Den som har vært i alle år, med knyting? Har prøvd voksi urban og likte ikke den noe særlig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den. Veldig varm, og knytingen gjør at den ikke blir så åpen rundt hode og hals! Anonymous poster hash: b4892...9bf
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg har en sånn med knyting, men skal prøve en voksi classic city eller hva den nå heter.. Var fornøyd med den første, men den er ganske godt brukt nå. Anonymous poster hash: 3fbac...7cc
beachgirl Skrevet 10. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2014 okei, det jeg ikke litke med voksi urban var nettopp det at jeg syntes det ble for åpen rundt hode og hals....så da høres den klassiske bedre ut :-)
Mononoke Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Den er helt super, og snuppa mi sov som en baby i den hun sovnet i det jeg begynte å knyte igjen siste strippet, og kunne sove flere timer. Varm, lun og god. Jeg gleder meg til vi kan finne frem den igjen utpå senhøsten, for hun sover ikke like godt i vogna som hun gjorde i posen. Har ikke noe problem med å få henne til å sove i vogna vel og merke, men det virker som at hun ikke sover så dypt.
hms33 Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Den er jo fryktelig stor og klumpete og vanskelig å få knytt igjen ordentlig når barnet blir stor og lang. Jeg liker ikke den.
mamma_til_gutt Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg synes den er forferdelig klumpete og upraktisk. Men om du ikke liker urban kan der jo tenkes du vil like classic. Kanskje lurt å si hva du ikke liker ved den andre, så er det lettere å hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg syns den er best. Har ikke den selv nå men..Eneste som er kjipt er at den er så klumpete og stor. Men at den er i vanlig stoff er helt supert. Den legger seg mye bedre rundt barnet enn de stive dunposene. Også i kriker og kroker. Må jo også være veldig mye mykere og deiligere for babyen Anonymous poster hash: dafb0...eac
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Nei, easygrow sin dunpose er best. Anonymous poster hash: e22bd...4ff
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Best? Tviler. Har Easygrow dunpose, meget fornøyd! Selvsagt alt for varm til høst og vår, men til vinterbruk er den helt topp! Anonymous poster hash: 5ae39...c41
guggu Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Har kun hatt den klassiske men synes knytinga er veldig tungvint ellers er det en super pose. Men har ikke prøvd noen andre. Hadde neppe valgt den på nytt for å si det slik.
mamma'n til 2 :) Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Jeg tviholder på simo thermo :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Jeg har brukt den klassiske til to barn og synes den er noe ordentlig dritt.. Synes knytingen var utrolig upraktisk og hele greia var veldig stor og klumpete. Hadde gjerne byttet da jeg fikk nr 2 hadde det ikke vært for at posene er så dyre. Men det er visst smak og behag ser jeg over her Anonymous poster hash: 73ed1...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå