Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei, Jeg har ei lita jenta fra før, og ønsker veldig sterkt at hun skal få søsken. Problemet er bare at jeg er så redd for om kroppen tåler en ny graviditet. Jeg har i mange år slitt med problemer med ryggen. Forrige graviditet fikk jeg nok en skiveutglidning og et brudd i halebeinet under fødselen. Halebeinet brakk rett av og ligger nå inn mot ryggen. Skiveutglidningen er jeg blitt operert for og er nå helt god. Problemet er at jeg er så redd for et tilbakefall. Ifølge leger ble jeg frisk mot alle odds, men at jeg nå har en veldig svak rygg. Jeg er redd jeg får permanente skader hvis jeg blir dårlig på nytt. Er det noen som har vært gjennom lignende? Er det mulig å gjennomgå en normal fødsel selv om man er ryggoperert? Takker for alle svar! Anonymous poster hash: c1311...0c2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: c1311...0c2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Spør legen!!!!!! Anonymous poster hash: 10261...84c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Det eer det nok ingen her som kan synse om. Du bør snakke med en lege Anonymous poster hash: 7b0ac...81c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Lege er selvfølgelig kontaktet, men det er dessverre lang ventetid for å få prate med fastlege og spesialister her i området. Hadde et håp om at noen hadde erfaringer og hadde vært igjennom lignende. Ønsket ikke en faglig vurdering, men andres tanker rundt det Takk for svar iallfall Anonymous poster hash: c1311...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå