Gå til innhold

Hva er det med enkelte damer? drama..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde invitert med to venninner (uten barn) med på kino. De var begge ferdig på jobb kl 3. Nærmere kl 18 sendte jeg venninne nr 1 om jeg skulle plukke henne opp siden babyen jeg måtte ha nd begynde å bli grinete. Hun blir fort sur i bil, så tenkte å time det sånn at hun sov. Fikk da slengt i trynet at jeg hadde det så travelt? Dvs 3 timer etter endt jobb? Forklarte at jeg ville kjøre før hun ble så grinete. Hun ba meg bare å kjøre, men da kom ikke hun etter. For å blidgjøre henne måtte jeg da kjøre rundt i 20 min med babyen før hun ble klar. Jada, kafe turen ble koselig fordetom, men hva hadde dere gjort? Jeg er ikke en sjåfør som bare kjører akkurat når det passer henne.. Så har jeg ramlet inn i en ekskluderende barselgruppe der man må smiske for å bli likt. Si de riktige tingene. 99% sikker på at det foregår baksnakking i gruppa innenfor klikkene. Jeg skjønner meg dårlig på damer.

Anonymous poster hash: 03103...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde invitert med to venninner (uten barn) med på kino. De var begge ferdig på jobb kl 3. Nærmere kl 18 sendte jeg venninne nr 1 om jeg skulle plukke henne opp siden babyen jeg måtte ha nd begynde å bli grinete. Hun blir fort sur i bil, så tenkte å time det sånn at hun sov. Fikk da slengt i trynet at jeg hadde det så travelt? Dvs 3 timer etter endt jobb? Forklarte at jeg ville kjøre før hun ble så grinete. Hun ba meg bare å kjøre, men da kom ikke hun etter. For å blidgjøre henne måtte jeg da kjøre rundt i 20 min med babyen før hun ble klar. Jada, kafe turen ble koselig fordetom, men hva hadde dere gjort? Jeg er ikke en sjåfør som bare kjører akkurat når det passer henne.. Så har jeg ramlet inn i en ekskluderende barselgruppe der man må smiske for å bli likt. Si de riktige tingene. 99% sikker på at det foregår baksnakking i gruppa innenfor klikkene. Jeg skjønner meg dårlig på damer.

Du overdramatiserer....

Du husker ikke selv at man kan ha det travelt selv om man ikke har barn.

Og å forklare noen uten barn hvordan det er å ha sutrete barn, det er som å snakke til dem på gresk.

Uansett, man kan ikke forvente at andre skal kaste seg rundt fordi ens egen baby sutrer og tyve minutter er ikke lenge.

Anonymous poster hash: 74f82...92d

Skrevet

Merkelig innlegg. 
Tar du med baby på kino? Og café etter kl 18 når man har baby er jo rimelig sent uansett?  

Rart å bli sur fordi du spør om du kan hente henne. kl 18 er for meg veldig sent. Dersom kinoen (hvis det faktisk var noe kino) hadde begynt kl 21, hadde det vært tidlig å bli hentet kl 18 bare pga din baby

Anonymous poster hash: d3817...86d
Skrevet

Var det kino eller kaffe?

Anonymous poster hash: 2a065...c22
Skrevet

For meg fremstår det som at det er du som lager drama...

Anonymous poster hash: 267f3...10c

Skrevet

Det var kafe ja, skrev feil først der. Ja, kanskje en smule sent å ta med babyen ut. Men så er hun en baby, går fint å sove i vogn et par timer. Poenget mitt var at venninna min kun skulle dusje og spise litt etter jobb, og at 3 timer etter jobb for henne var å stresse ut døra. Men så mener samme person at man stresser om man har bestilt bord et sted kl 21 og hinter frem fem minutter før at det kanskje er på tide å dra (mens hun lakker negler og sminker seg). Rent eksempel. Jeg synes ikke hun har respekt for andres tid.

Skrevet

Synes ikke du høres ut som mye til vennine hi. Det kan vel hende at venninen din skulle mer enn bare å spise litt + dusje uten at hun gjorde rede for et detaljert regnskap til deg. Synes også at det er mangel på respekt for andres tid å bestemme hva som er rimelig tidsforbruk slik du gjør ovenfor din vennine. 

Anonymous poster hash: a434a...d7b
Skrevet

Men hvorfor sa du ikke fra litt tidligere når du forventet å reise? Det er jo ikke sånn at hun hadde 3 timer på seg. Hun hadde god tid, kanskje så hun for seg å møtes senere og slappet av etter jobb. Du gir henne jo ingen varsel og forventer at hun skal legge opp hele dagen sin etter en løs avtale med deg og bare sitte klar når du kommanderer. Hvor er din respekt for andres tid, liv, personlighet og forventninger?

Anonymous poster hash: 267f3...10c

Skrevet

Jeg hadde også reagert hi. Men tror jeg hadde droppet det siden det ble så sent og at det tydeligvis ikke passet så godt for noen av dere likevel.

Skrevet

Jeg haddr automatisk tenkt åttetiden om noen inviterte meg på kafe uten å nevne tidspunkt... Hadde nok blitt stresset om jeg plutselig fikk mld om at jeg ble hentet kl seks, men prøvd å skynde meg. Men er ikke sikkert hun ble sur, kanskje hun bare blr overrasket?

Skrevet

Kino? Kaffe? Forvirret.

Jeg snakker nå for meg selv men har en venninne i permisjon nå. Tror hun er veldig ensom. Foreslår kaffe på RARE tidspunkt.

Jeg jobber til 1600 og hun foreslår kaffe 1615 liksom.

Jeg har et liv jeg også altså. Har hund, samboer, trener og er gravid.

Når jeg forklarer dette sier hun det passer best pga vesla og leggetid.

Jeg må være ærlig og si dette frustrerer meg skikkelig. Tidspunkt for kaffe må nesten passe begge parter.

Anonymous poster hash: 1be9c...f17

Skrevet

Kafe, skrev jo det litt lengre opp. Javel, jeg har ikke foreslått kafe klokken 15.15 liksom. Jeg forstår folk har liv uten barn også. Jeg sendte henne melding klokken 17 og ba henne si fra når hun er klar, hun greide å svare på mld nesten klokken seks. Men, det er ikke så farlig. Bagatell tydeligvis, burde vært mer spesifikk og sagt f.eks at jeg senest ville kjøre kl 18. Forøvrig var vi hjemme halv ti, så det ble litt sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...