Gå til innhold

Noen som har blitt lett gravid med 1 og 2, men slet med nr3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 1 var ikke planlagt og 2 satt på 1. Forsøk. Da var jeg 20 og 22. Nå er jeg 30 og har alltid tenkt at jeg blir lett gravid, jeg har ikke prøvd lenge altså, så er ikke nervøs enda. Men det er en litt uvant tanke at jeg kan slite med å bli gravid.

Anonymous poster hash: 115de...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk nr 1 på ppilla, og nr 2 kom først etter 18 mnd med prøving.. :-)

Anonymous poster hash: 593b3...834

Skrevet

Har motsatt erfaring.

Begynte prøving på nr 1 når jeg var 31. Brukte nesten 1 år.

Med nr 2 ble jeg gravid på første forsøk, 34 år var jeg da.

Nå er jeg nettopp blitt gravid med nr 3, også det på første forsøk, nå er jeg snart 38 år.

Så jeg hadde ikke tatt sorgene på forskudd når det gjelder å ha problem med å bli gravid i en alder av 30.

Anonymous poster hash: 5d757...872
Skrevet

Ei venninne, ja, nr 1 og 2 kom på første forsøk, nr 3 ble 2 spontanaborter, masse prøving, og det gikk ikke veien før de faktisk gav opp og bestemte seg for å sette inn spiral, men spiren satt før de rakk å sette inn spiralen.

Anonymous poster hash: d73e5...8fb

Skrevet

Nr 1 (19 år) og 2 (23 år) kom uten noen prøving 😉, ikke veldig planlagt med andre ord.

Med nr 3 (29/30 år)tok jeg ut spiralen og ble gravid etter ett år - mistet da to ganger, så tok det ett år før jeg ble gravid igjen og alt gikk bra.

Har nå gått uten prevensjon i ca ett år, uten noe resultat, ustabil syklus, så vanskelig, men vi har sex når vi ønsker 😝, ikke ut i fra syklus. Er 32 år.

Anonymous poster hash: 73846...edc

Skrevet

Nr.1 og 2 kom uten at jeg prøvde engang (gikk på prevensjon), nr.3 måtte vi få hjelp til å lage (pergo).

Var over 30 med sistemann.

Anonymous poster hash: 47e61...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...