Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Elise Marlene Agnes Ellie Miriam Maria Iselin Eline Elsa Anonymous poster hash: 30028...7d3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Liker Elise og Elsa. Anonymous poster hash: 2561e...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Elise Ikke så fan Marlene Nei Agnes Ok Ellie Litt engelsk kallenavn-aktig, og navnet på den kvinnelige elefanten istid. Miriam Nydelig! Maria. Også fint Iselin Vet ikke helt.. Eline Fint! Elsa Fortsatt gammel-dame-navn for meg, men ok Anonymous poster hash: 8a1b1...841
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Elise Ikke så fan Marlene Nei Agnes Ok Ellie Litt engelsk kallenavn-aktig, og navnet på den kvinnelige elefanten istid. Miriam Nydelig! Maria. Også fint Iselin Vet ikke helt.. Eline Fint! Elsa Fortsatt gammel-dame-navn for meg, men ok Anonymous poster hash: 8a1b1...841 Hadde helt glemt mammut-Ellie, så det var bra du minte med på Syns Miriam er veldig fint selv, er bare usikker på hvordan det navnet blir sett på av andre. Ikke at det er avgjørende altså. Anonymous poster hash: 30028...7d3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Elise Ikke så fan Marlene Nei Agnes Ok Ellie Litt engelsk kallenavn-aktig, og navnet på den kvinnelige elefanten istid. Miriam Nydelig! Maria. Også fint Iselin Vet ikke helt.. Eline Fint! Elsa Fortsatt gammel-dame-navn for meg, men ok Anonymous poster hash: 8a1b1...841 Hadde helt glemt mammut-Ellie, så det var bra du minte med på Syns Miriam er veldig fint selv, er bare usikker på hvordan det navnet blir sett på av andre. Ikke at det er avgjørende altså. Anonymous poster hash: 30028...7d3 Rettelse: Minte=Minnet. Før noen føler for å kommentere det Anonymous poster hash: 30028...7d3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Elise er et flott navn men syns Elida er mye finere Anonymous poster hash: cdbb9...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå