Gå til innhold

P-piller når man er 36 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått begynt med prevensjon etter siste fødsel...

Ønsker ikke spiral - mannen hater kondomer og vil heller ikke sterilisere seg - så er litt i tvil om hva som er best.

Har brukt p-piller tidligere, men husker etter første fødsel for snart 10 år siden at legen helst ikke ville skrive ut p-piller, for han syntes jeg var for gammel - 26 år, liksom...

Noen med erfaringer på området?

Anonymous poster hash: 89e14...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte nettopp på an igjen, er 35.. Legen sa ingenting og jeg fikk tom Diane siden jeg har problemer med uren hud når jeg ikke går på de. Tenker at jeg skal bruke det helt til jeg ikke trenger det mer:/

Anonymous poster hash: cb3b5...16f

Skrevet

Må føye til at jeg ikke røyker og ikke er overvektig. Er i god form og uten noen sykdommer i familien.. (meg over ;)

Anonymous poster hash: cb3b5...16f

Skrevet

Jeg ville ikke ha begynt på pillen i den alderen. Risikoene er såpass økte at jeg ikke hadde villet ta sjansen.

Det er jo ikke alle sykdommer man vet man har økt risiko for å få, men har man det og bruker p-piller i høyere alder, da er risikoen enda større.

Hva med kobberspiral?

Anonymous poster hash: f7602...039
Skrevet

Jeg skal aldri ta ppiller igjen.. Gikk på dem fra jeg var 18 til jeg var 27, og etter jeg slutta kom aldri kroppen igang med eggløsninger igjen,måtte ha pergotime for å bli gravid (ikke overvektig, så ikke derfor).

Jeg stoler ikke på ppiller igjen, de messer med kroppen

Anonymous poster hash: bf896...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...