Abrenna1 Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Er det noen som lager babymaten selv? Har dere i såfall noen lette og gode oppskrifter å dele? Han får bare morsmelk ennå, så fint med oppskrifter som passer best i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Det er kjempeenkelt. Jeg dumper grønnsaker hver for seg, moser i blender og fryser ned i isterningsbrett. Gjør det samme med kyllinglever, laks, mm. Start med en isterning med en grønnsak, og la babyen bli vant til få smaker om gangen. Etterhvert ser du hvor mange terninger som går til hvert måltid og tar litt forskjellige smaker. Lenge siden jeg hadde de minste, så sjekk hva som Evt ikke anbefales å gi tidlig. Anonymous poster hash: b5b90...bb8
Abrenna1 Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Å lagre det i isterningbrett var lut ja:) Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Har laget selv til alle tre. Du trenger ikke oppskrifter altså. Bare lag den maten dere pleier å spise som dere vil babyen skal venne seg til. Div grønnsaker, kjøtt, fisk og kylling. Kokes, moses med stavmikser og fryses i isterningbrett. Anonymous poster hash: c5048...a82
Abrenna1 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2014 Har laget selv til alle tre. Du trenger ikke oppskrifter altså. Bare lag den maten dere pleier å spise som dere vil babyen skal venne seg til. Div grønnsaker, kjøtt, fisk og kylling. Kokes, moses med stavmikser og fryses i isterningbrett. Anonymous poster hash: c5048...a82 Må jeg ikke ta en ting om gangen for at han skal venne seg til en og en smak? Hvor lenge må jeg isåfall gi han for eks bare gullrot før har får enda en ting å venne seg på?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvordan tiner dere det? Anonymous poster hash: 874b4...e7c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 I vann bad Evt mikro om du liker det. Anonymous poster hash: b5b90...bb8
Abrenna1 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2014 Hvor lenge kan det ligge i fryseren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå