Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Dette innlegget tror jeg uansett høres dømmende ut, men er oppriktig bare nysgjerrig på hvordan andre tenker(mine tanker er IKKE fasiten). Jeg er alene med mitt barn. Det har vært flere skilsmisser i omgangskretsen siste fem årene. Nesten samtlige har funnet nye og fått barn, eller er gravide. Jeg har vært alene i to år, og tenker at neste mann skal jeg være sammen med i en halv evighet før eventuelle barn planlegges. Livredd for at han ikke skal,være "den rette". Da er jeg alene med to! Vanskelig nok,å planlegge ferier ol med en tenker jeg.... Anonymous poster hash: fc784...082
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg har vært alene med barnet mitt i 8 år , hadde et samboerskap men tanken på en baby da var uaktuell. Så startet jeg og date en fantastisk fyr . Og nå 2 Mnd etter er jeg UPLANLAGT gravid. Tanken på at jeg kanskje blir alene har slått meg ,men vi kommer til å jobbe hardt for å greie oss sammen. Heldigvis kjent fyren laaaang tid før vi startet å date Anonymous poster hash: 795ca...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå