Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Får man kjøpt sjokoladen Ritter sport i Norge? Bor i Bodø. Anonymous poster hash: bba8b...0cd
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Tviler Anonymous poster hash: a92d0...b36
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Gammel tråd men dytter Anonymous poster hash: bba8b...0cd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Ja, det får man. Om du går kjøpt det i Bodø vet jeg ikke, men man får det i alle fall i Oslo. Anonymous poster hash: 8d239...1eb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Ja, det får man. Om du går kjøpt det i Bodø vet jeg ikke, men man får det i alle fall i Oslo. Anonymous poster hash: 8d239...1eb Hvor i Oslo da? Anonymous poster hash: bba8b...0cd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Ja, mener bestemt at jeg har sett den flere steder, men husker ikke med sikkerhet hvor. 7/11, Staples, lefdal e.l. kanskje? Anonymous poster hash: 6b41e...c1f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har sett den på Kiwi i Kristiansand... Men er ikke noe jeg vanligvis ser etter, og jeg er så og si aldri i godtehyllene, så jeg aner ikke om man får kjøpt den der nå lenger. Er sikkert et par år siden jeg så den. Anonymous poster hash: 9a47f...bbb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Ja, det får man. Om du går kjøpt det i Bodø vet jeg ikke, men man får det i alle fall i Oslo. Anonymous poster hash: 8d239...1eb Hvor i Oslo da? Anonymous poster hash: bba8b...0cd Bl.a. den godtebutikken rett ovenfor Mother India på Bislet. Den med svenskegodter. Husker ikke hva den heter i farta. Jeg har også funnet det på enkelte Deli de Luca. De har det også på den godtebutikken på Sandvika Storsenter. Det er jo ikke akkurat Oslo, men nært nok. 😉 Anonymous poster hash: 8d239...1eb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Synes jeg ser den over alt, men husker selvfølgelig ikke hvor nå siden jeg aldri kjøper det... Anonymous poster hash: fe473...048
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Har sett den på den godteri butikken på Arkaden. Anonymous poster hash: 88620...2ef
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Ja, det får man. Om du går kjøpt det i Bodø vet jeg ikke, men man får det i alle fall i Oslo. Anonymous poster hash: 8d239...1eb Hvor i Oslo da? Anonymous poster hash: bba8b...0cd Bl.a. den godtebutikken rett ovenfor Mother India på Bislet. Den med svenskegodter. Husker ikke hva den heter i farta. Jeg har også funnet det på enkelte Deli de Luca. De har det også på den godtebutikken på Sandvika Storsenter. Det er jo ikke akkurat Oslo, men nært nok. 😉 Anonymous poster hash: 8d239...1eb Jeg mener også bestemt at jeg har sett den på Ultra-butikker. Anonymous poster hash: 8d239...1eb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Jeg kjøper den når jeg ser den. Tror det pleier være kiosker, Narvesen, 7/11, bensinstasjoner etc. Anonymous poster hash: da0dd...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå